Změny v aktuální verzi hry

Před pár dny, konkrétně 15. října, nám hra prošla aktualizací na verzi 0.33.7403, která přinesla řadu změn, úprav, vylepšení i oprav chyb. Protože jsem se k tomu dostal až teď, pojďme se zpětně podívat na to, co konkrétně se ve hře změnilo. Jako obvykle toho bylo celkem dost, takže stručný výpis najdete o pár řádků níže. Snad vám to pomůže si udělat lepší přehled o tom, na čem vývojáři aktuálně pracují.

Vylepšené modely tanků Abrams

Jednou ze zásadních změn této aktualizace je přidání předělaných a vylepšených modelů tanků série Abrams. Na toto téma mimochodem vyšel na oficiální stránce článek plný obrázků, na kterých můžete porovnat, jak moc se modely těchto strojů změnily. Určitě doporučuji si je prohlédnout. Článek najdete pod tímto odkazem (v angličtině). Převažují tam hlavně obrázky, proto nemá smysl tu zde o tom vytvářet nový článek. Věřím, že obrázky jsou stejně to jediné, co vás bude zajímat. Změny se týkají těchto tanků:

  • Abrams AGDS
  • M1 Abrams
  • M1A1 Abrams
  • M1A1 AIM
  • M1A1 Storm
  • M1A2 Abrams
  • M1A2C
  • XM1A3

Změny vozidla 2T Stalker

Menších změn ve svých charakteristikách se dočkal i prémiový 2T Stalker, což je odměna za aktuálně probíhající kontrakt ve hře. V některých ohledech jde o změny vylepšující vlastnosti vozidla, v případě munice jde ale o opravu chyby, která bohužel trochu znehodnotí jeho rakety. Viz níže:

  • Prodleva mezi vypuštěním raket ATGM byla snížena ze 3 na 2 sekundy
  • Čas potřebný pro nabití zásobníku raket byl snížen z 25 na 18 sekund
  • Čas opětovného přebití zásobníku raket nyní závisí na tom, zda byl předtím částečně nebo úplně vyprázdněný
  • Bonusové poškození ATGM raket (na základě všeobecných úprav HEAT munice) bylo odebráno

Úpravy HESH munice u tanku Challenger

Po nedávných změnách v rámci rebalancování vozidel došly vývojáři k závěru, že je nyní munice typu HESH a PISH u tanků série Challenger příliš výkonná. Proto se současně s touto aktualizací do hry dostávají její drobné úpravy, aby byla lépe vyvážená. Konkrétně jde o změny těchto charakteristik:

  • Celoplošně bylo sníženo poškození na výstřel o 100 bodů
  • Bonus k poškození modulů u HESH munice byl standardizován na 35% (dříve se pohybovala v rozmezí 25% až 50%)

Obecné změny hry

Níže je seznam dalších změn týkajících se hry obecně. Jde převážně o drobné úpravy charakteristik některých vozidel, ale i opravy chyb či úpravy map. Více se dočtete dole. A to je taky pro dnešek vše.

  • Byla opravena chyba, kdy bitevní tanky řízené umělou inteligencí odpalovaly rakety z děla
  • Byla opravena chyba, díky které šlo za určitých okolností nabít zásobník rychleji, než bylo zamýšleno, zejména při rychlém přepnutí na kulomet a zpět
  • Do hry byla přidána řada podkladů a obsahu pro budoucí události
  • B1 DRACO: Toto vozidlo nyní může rychle přepínat mezi jednotlivými typy munice, podobně jako LT nebo MBT
  • BMPT Mod.2000: Munice typu HE již nemá u tohoto vozidla jinou rychlost střelby než AP (600 ran za minutu)
  • K1A1: Tloušťka horního čelního plátu a spodní části dolního plátu byla u tohoto vozidla snížena
  • Leopard 2A5 Barracuda: Hlaveň děla u tohoto skinu má již odpovídající barvu jako na zbytku tanku
  • M1A1, M1A1 AIM, Abrams AGDS: Byly opraveny decalsy a vzhled kouře u těchto vozidel
  • M1A2, M1A2C, Leopard 2A5: Ikony těchto vozidel byly aktualizovány
  • Object 490: Pancíř bočních plátů byl vylepšen
  • Sucuri II Monester: Na toto vozidlo byl přidán druhý sloupek pro vlajku
  • T-14 Armata, Armata 152: Byla vylepšena tloušťka horní čelní desky a horní části spodní čelní desky tohoto vozidla
  • T-90MS, Wilk XC-8: Struktura těchto vozidel byla vylepšena a došlo k opravě několika vizuálních chyb
  • Type 90: Horní část spodní čelní desky byla rozdělena do dvou zón, z nichž horní je silnější než ta spodní
  • Type 90: Tloušťka spodní části čelního plátu a prstence věže byla snížena
  • 9910: Doba nabíjení byla snížena z 8 na 7,7 sekundy, pancíř vozidla byl aktualizován
  • Type 99: Doba nabíjení byla snížena z 8 na 7,7 sekundy, pancíř vozidla byl aktualizován
  • Type 99A: Doba nabíjení byla snížena z 8 na 7,7 sekundy, pancíř vozidla byl aktualizován
  • Type 99A2: Doba nabíjení byla snížena z 7,7 na 7,2 sekundy, pancíř vozidla byl aktualizován
  • Type 99A2-140: Doba nabíjení byla snížena z 11 na 10 sekund, pancíř vozidla byl aktualizován
  • ZTQ-15: Bonusové poškození u HEAT munice bylo odebráno a HE granáty již neztrácejí přesnost, když se vozidlo pohybuje
  • Staré kupony na bitevní mince pro Battle Path Enigma’s Legacy lze nyní v inventáři prodat za 1000 kreditů
  • Gumové ochranné pláty na bocích vozidel BMPT a T-90MS jsou nyní jako ve skutečnosti opravdu vyrobené z gumy a ne z plechu, jako tomu bylo dosud
  • Mapa Al Dabbah: Byla opravena řada vizuálních chyb na této mapě a současně vylepšen její celkový vzhled
  • Mapa Al Dabbah: Provedeno několik menších změn v hratelnosti
  • Mapa Al Dabbah: Nyní lze střílet skrze turbíny zničené válečné lodi
  • Hodnocené bitvy: Počet kliknutí na minimapu již není v tomto režimu omezen
  • Hodnocené bitvy: Když je aktivní Fog of War (mlha války), hráči již nemohou vidět čety v nepřátelském týmu nebo prémiový stav jejich vozidel
  • Opraven problém, kdy statistiky o způsobeném poškození na konci bitev mohly za určitých okolností ukazovat hodnoty dvakrát vyšší, než ve skutečnosti byly
  • Opraven problém, kdy tanky v tutoriálu nedosáhly svých cílů
  • Byl opraven problém, kdy se u obtisků (obrázků na tank) zobrazovaly po najetí kurzorem chybné popisky
  • Vzhled Nomádského skinu pro tank M1A1 byl opraven
  • Některé skiny jsou nyní v uživatelském rozhraní označeny jako sezónní s příslušnou ikonou
  • Opraveno několik menších vizuálních problémů

Známé problémy

Ne vše se ale podařilo opravit. Je tu i pár věcí, které stále nefungují tak, jak by měly. A vývojáři o nich vědí. Jedná se o níže uvedené záležitosti, které by měly být opraveny v nadcházejících aktualizacích:

  • Tank M1A2 Abrams s nainstalovaným skinem Warhammer a Bastogne má slabší pancíř na boku věže, než je zamýšleno
  • Optika CITV u modelů tanků M1A2, M1A2C a XM1A3 je příliš tmavá
  • Zásobník s municí u tanků M1A2 a M1A2C může být díky chybě zranitelnější, než by měl být
  • U tanků M1A2 a M1A2C se jeden z obtisků (obrázků na tanku) nezobrazuje správně
  • Náboje typu HE u tanků Type 99A2 a Type 99A2-140 mohou způsobovat nesprávné poškození

Zdroj: https://aw.my.games/en/news/general/maintenance-october-15

4 komentáře

Přeskočit k formuláři pro komentář

    • surszki on 17. 10. 2020 at 17:38
    • Reakce

    u mna po aktualizacii klesla FPS zo 60 na 30 a menej, hroza.

    1. Ta k to se mně nestalo. Zkus poštelovat nastavení a aktualizovat ovladače.

        • Sinistram on 17. 10. 2020 at 21:14
        • Reakce

        Taky si myslím…mne to někdy hodí lepší grafiku po aktualizaci, tak to musím zpětně ořezat vzhledem k mému PC 🙂

    • EvilMatus on 18. 10. 2020 at 15:49
    • Reakce

    No tie FPS je sama o sebe vec nad ktorou by sa mali vývojári zamyslieť. Zo srandy som si dal zjednodušenú grafiku a pri odpočtu 150 FPS ale počas bitky 50-60 FPS 😀

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.