Výměna tanku Type 62

Chystá se nám další změna v technologickém stromě, která se tentokrát dotkne čínských vozidel. Tato změna přitom vychází výhradně ze zpětné vazby a přání samotných hráčů. Nahrazeno bude konkrétně jedno z vozidel I. úrovně, přesněji řečeno lehký tank Type 62. Na jeho místo bude nově dosazen hlavní bojový tank Type 59. Ptáte se proč?

Vraťme se zpět k procesu rebalancování vozidel na úrovních I až VI. Poté, co byly vyhodnoceny nové údaje z chování vozidel a hráčů, vývojáři dospěli k názoru, že je potřeba dosadit na I. úroveň další MBT, tedy hlavní bojový tank. Výsledkem této úvahy bylo rozhodnutí upravit Type 62 – v reálu lehký tank – na MBT, a to vše v zájmu hratelnosti a usnadnění začátků pro nové hráče. Tak to je nyní.

Do rebalancování bylo vloženo mnoho úsilí a během tohoto rok trvajícího procesu došlo ke změně tisíce parametrů. Bohužel, jak už to tak bývá, došlo také k některým nezamýšleným problémům (například nesprávně vysoké hodnoty pancíře nebo poškození za minutu), které tuto již tak kontroverzní změnu ještě umocnily. Stačí říci, že výsledek nebyl ani podle představ vývojářů, ani podle představ hráčů samotných.

To ovšem ale není vše. Dalším problémem je to, že model tanku Type 62 nebyl v Armored Warfare nikdy správný. Type 62 v AW je totiž v podstatě zmenšený model tanku Type 59 s některými upravenými proporcemi. Skutečný Type 62 sice také připomíná menší Type 59, ale vypadá úplně jinak. Jedná se o velmi starý problém sahající až do dob, kdy na hře pracoval ještě Obsidian, a ten teď současní vývojáři chtějí odstranit co nejdříve.

Potřeba mít na I. úrovni bojový tank místo lehkého tanku však poskytla vývojářům příležitost, které si všimli nejen oni, ale i hráči. Ve hře už totiž najdete model tanku Type 59 (který, pravda, potřebuje opravit). Proč to tedy nespojit a neudělat z lehkého tanku Type 62 (který je v současnosti ve hře jako MBT) pořádný hlavní bojový tank?

A to je přesně to, co mají nyní vývojáři v plánu – Type 62 se nahradí modelem tanku Type 59. Úroveň výkonu tanku bude odpovídat aktuálnímu Type 62, i když dojde k několika určitým změnám:

  • Ráže děla se změní z 85mm na 100mm se všemi odpovídajícími změnami (nižší rychlost palby, vyšší poškození)
  • AP munice s průbojností 400mm a poškozením 270 bodů na výstřel
  • HEAT munice s průbojností 480mm a poškozením 370 bodů na výstřel
  • HE munice s průbojností 40mm a poškozením 400 bodů na výstřel
  • Doba nabíjení 6,2 sekundy
  • Pomalejší akcelerace v důsledku zvýšení nominální hmotnosti na 36 tun
  • Mírně snížená tloušťka spodního čelního plátu

Co se týče samotného vizuálního modelu, i zde dojde k několika drobným změnám, například k nahrazení nesprávně dimenzovaného děla. Nebude to tedy nový model vyrobený od základu, ale celkově se zlepší jeho vizuální kvalita.

Pokud jde o Type 62 – na rozdíl od PT-76 (který se podobně nahrazoval už v minulosti) tento tank navždy opustí hru. To znamená, že nezůstane v garáži jako starší vozidlo (jak tomu bylo u PT-76). Hlavním důvodem tohoto rozhodnutí je, jak bylo popsáno výše, že ve hře vlastně žádný Type 62 není – model je zcela špatný a není tedy důvod ho zachovávat. Toto rozhodnutí také umožní nasměrovat více zdrojů do toho, aby bylo v budoucnu možné přinést více nového obsahu a aktualizací toho, co se aktivně používá (namísto toho, aby se vývojáři museli zabývat i staršími vozidly).

Co je důležité říci, samotná výměna vozidla nebude mít dopad na žádný pokrok ve vašem výzkumu. Všechny zkušenosti, kredity, úpravy a vše ostatní z vozidla bude buď kompenzováno, nebo převedeno na nový Type 59.

Zdroj: https://aw.my.games/en/news/general/development-type-62-replacement

1 komentář

    • EvilMatus on 15. 12. 2021 at 16:41
    • Reakce

    Asi by už trebalo odstrániť link na alienarena na Typa 59

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.