Vylepšená pěchota

První verze nové herní mechaniky, takzvané mechanizované pěchoty, se při nedávném zkušebním zavedení do hry příliš nepovedla. Přestože byly ohlasy vcelku pozitivní, ne vše se setkalo s takovým nadšením. Především pak minometné oddíly. Z toho důvodů bylo nakonec rozhodnuto, že pěchota se prozatím vypne a budou provedeny kroky k jejímu lepšímu vybalancování. A o těch se nám nyní vývojáři rozpovídali trochu blíže.

Jak se ukázalo, minometné oddíly měly příliš vysokou účinnost, danou zejména vzdáleností jejich dostřelu. Na základě těchto zjištění proběhnou u tohoto typu pěchoty následující změny:

  • Dostřel minometů se sníží ze 750 metrů na 500 metrů
  • Rychlost letu granátu se sníží, takže bude více času na to, aby se tank mohl příchozí palbě vyhnout
  • Když dojde k přemíření na jiný tank, bude před další palbou vždy následovat prodleva 3 sekundy pro zaměření nového cíle a po ní 2 sekundy potřebné k nabití a palbě (pokud mezitím cíl zmizí, proces začne od začátku)

Tyto změny by měly omezit použití minometů proti mobilním cílům a jejich snížený dostřel zamezit jejich okamžitému vypuštění na začátku bitvy někde na kraji mapy. V současné době se také uvažuje o omezení této třídy pěchoty pro některé herní režimy.

Dále tu máme oddíly sniperů. Tato třída pěchoty se u kázala jako nejméně oblíbená a nejméně účinná. Vývojáři se proto rozhodli ji posílit. Dojde k vylepšení dohledu a schopnosti odhalovat tanky, ale možná ještě důležitější je, že odstřelovači dostanou i novou schopnost. Budou totiž schopni označovat cíle (stejně jako AFV) jednou za 60 sekund po dobu přibližně 10 sekund. Takto označené cíle se nebudou moct schovat za kouř a budou dostávat maximální poškození.

V neposlední řadě zde máme i protitankové jednotky. Ze všech tří tříd je v současné době tato třída nejlépe vyvážená a v testu si vedla dobře. Potřebuje jen částečná vylepšení, která budou zahrnovat:

  • Vyšší hodnoty penetrace na vyšších úrovních (úroveň 7 až 10 si polepší na 700mm a 850mm)
  • Zvýší se rychlost letu granátu
  • O něco málo se zlepší i přesnost při střelbě

Samozřejmě dojde i na některá další vylepšení, která se budou týkat všech tří tříd pěchoty. Tyto změny jsou následující:

  • Vylepší se celková chování pěchoty na bojišti a jejich schopnost interakce s prostředím a s jedoucími vozidly
  • Dojde k opravám některých hlasových zpráv
  • Opraví se problém, který způsoboval, že se na minimapě objevovala i nespotnutá pěchota
  • Na základě stížností na spojence zabíjející pěchotu vlastního týmu bude palba spřátelených vozidel vůči vlastní pěchotě deaktivována

Zbývá otázka, jak to vypadá s koaxiálními kulomety na vozidlech, které by měly pomoct snadněji likvidovat nepřátelskou pěchotu?

V současné době vývojáři zkoumají tuto možnost u hlavních bitevních tanků, ale jak si asi každý dokáže představit, není to lehký úkol. Jedná se o stovky vozidel. Navíc to za současných okolností není nezbytně nutné – testování ukázalo, že po odhalení pěchoty je velmi snadné ji zničit i bez těchto zbraní. Proto zatím není stanoven žádný termín, kdy by mohlo dojít ke zprovoznění koaxiálních kulometů.

Zdroj: https://aw.my.com/gb/news/general/developer-diary-mechanized-infantry-improvements

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.