Ve Vývoji: Douglas O’Reilly

Drazí tankisté

Dnes bychom Vám rádi představili osobu, kterou si pravděpodobně pamatujete z operací „Black Sea Incursion“ (Invaze do Černého moře), pana Douglase O’Reillyho.

Narozen v rodině irských imigrantů, Douglas vyrůstal ve městě Milwaukee, největším městě státu Wisconsin. Od začátku problémový, trávil i nějaký ten čas ve vězení. Povětšinou za výtržnictví, malé krádeže a další přečiny.

Ve snaze utéci nudnému ubíjejícímu stylu života (a pravděpodobně i před jiným množstvím problémů) se mazaný Douglas stal žoldákem. Následně založil svojí vlastní jednotku. Tu pojmenoval Evocati, podle starořímských jednotek vysloužilců, jenž nadále sloužili v Legii starořímské říše.

Tato jednotka vnikla do všeobecného podvědomí hlavně tím, že pobírala i ty nejhorší a nejšpinavější úkoly. Pravděpodobně to zapříčinilo, že na ni spočinul zrak Sebastiana Grimma, zločince a presidenta Clayburn industries.

Během „Nových korporátních válek“ utržili Evocati mnoho ztrát a po kolapsu svého patrona přestali fakticky existovat. Douglas O’Reilly se navrátil zpět do Spojených států, dlouho ale bez boje nevydržel. Brzy se totiž nanovo zapojil. Vstoupil do odbojářské buňky oponující skupině Enigma a jejím snahám o převzetí moci.

Douglas O’Reilly bude odemykatelným velitelem a to na vozidle M48 GAU-8, který se bude řadit k „Stíhačům tanků“, tedy třídě TD. Toto vozidlo bude zařazeno v updatu 0.30 a bude přístupné v nabídce Oscara Faradaye. Douglas bude defenzivní velitel, ale se zajímavým „twistem“. Jeho role spočívá v tom, že bude zastavovat „nepřátelské rushe“, zatímco nebudete muset spoléhat na kamufláž. Jinými slovy, Douglas je typ velitele, jenž baží po hustém boji. Tam pak „inspiruje“ své spolubojovníky řevem a když to nejde řevem, tak i rýpáním, dloubanci a nebo kopy.

Jako ostatní i on bude mít speciální vlastnost

Ta souvisí s rádiusem vozidla, který bude ostatním týmovým hráčům dodávat bonus (specifikováno – výchozí poškození), avšak pokud nebude Douglasovo vozidlo v pohybu.

Ke klasickým dovednostem se následně řadí:

  1. Bonus rychlosti střelby a akceleraci, avšak pokud se vozidlo pohybuje rychlostí do 25km/h. Existuje tu kompromis. V něm je aplikován postih k kamufláži a to při jízdě nad 25km/h a redukována akcelerace. Krátce to znamená, že Douglas volí akceleraci a rychlost střelby na úkor vysokorychlostní akcelerace a kamufláže.
  2. Bonus k hitpointům vozidla, osádky a modulů. Bonus k dohledu a to stále za postihu ke kamufláži. To z Douglase dělá dobrou volbu pro vozidla, která zvládnou ránu či dvě, ale v globálu jsou určená na výchozí poškození (jako nová „TD“ vozidla Oscara Faradaye). Zároveň však nehodící se pro vozidla závislá na kamuflážním faktoru a nebo rychlosti.

Závěrem je nutné podotknout, že „rádiusový bonus“ se nebude násobit. V praxi to znamená, že vícero stejných vozidel bude závislé na bonusu z toho nejsilnějšího v sektoru a stejná implementace bude platit i pro postihy pro sektor.

Doufáme, že se vám Douglas zalíbil a zase někdy ve hře

Zdroj: https://aw.my.com/gb/news/general/development-douglas-oreilly

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.