Údržba serveru – 5. března

Dnes od 8:00 nebude herní server k dispozici po dobu pěti hodin. Důvodem je údržba serveru a nasazení aktualizace 0.31.5990. Veškeré ohlášené změny najdete ve výpise níže.

Změny pěchoty:

  • Snížen dohled a kamufláž u protitankové jednotky
  • Snížení kamufláže při střelbě protitankové jednotky bylo zvýšeno
  • Protitanková jednotka nyní nemůže střílet na větší vzdálenost, než je její dohled
  • Přesnost protitankové jednotky na úrovni III až V byla snížena

Rebalanc tanku Griffin 120mm

  • Základní penetrace munice MRM-KE byl snížen z 670mm na 640mm
  • Zlepšená penetrace munice MRM-KE v závislosti na vzdálenosti byla zvýšena z 10% na 15%
  • Poškození munice MRM-KE vzrůstající se vzdáleností se zvýšilo z 10% na 15%
  • Vzdálenost potřebná k dosažení maximální penetrace a poškození munice MRM-KE se zvýšila z 200m na 250m
  • Munice MRM-CE nyní již nebude zachytávána systémem Hard-Kill APS
  • Sklopení děla byla zlepšena na -11°
  • Kapacita vezené munice byla zvýšena na 48 granátů
  • Bylo provedeno několik drobných vylepšení fyziky pohybu tohoto vozidla, aby chování v některých případech působilo realističtěji

Opravy a vylepšení uživatelského rozhraní:

  • Byl vylepšen vzhled ukazatele výdrže vašeho vozidla
  • Vzhled indikátoru spatření byl vylepšen a rovněž k němu byl přidán zvukový efekt
  • Byla přidána volba nastavení, která vám umožní zobrazit nebo skrýt munici vašeho vozidla
  • Přidána volba nastavení, která vám umožní zobrazit nebo skrýt výdrž vašeho cíle
  • Byl opraven problém, který způsoboval nesprávné zobrazení uděleného či obdrženého poškození v bitvách
  • Opraven problém, kdy se indikátory kouřových granátů a APS mohly překrývat s ikonami spotřebních materiálů po respawnu vozidla
  • Ikona tempomatu je nyní v režimu replay a spectator skryta
  • Opravena ikona APS v novém bitevním rozhraní
  • Opraveno uživatelské rozhraní u vozidla QN-506
  • Implementováno několik menších vyladění a oprav v nastavení barev uživatelského rozhraní
  • Opraven problém, kdy indikátor zamčeného cíle neměnil barvu na základě stavu zbraně

Obecné změny:

  • Mechanika přenosu položek nyní funguje tak, jak bylo popsáno v aktualizaci 0.31
  • Merkava Mk.4M Trophy Next Gen and Armata Afganit Hard-Kill APS již nezachycují kinetické náboje v pasivním režimu
  • Byl opraven problém, kdy se bod dopadu při přepínání mezi režimem odstřelovače a režimem třetí osoby mohl lišit
  • Opraven problém, kdy bylo možné odhalit nepřítele, i když se schovával za překážkou ve vzdálenosti větší než 50m
  • Opraven problém, kdy změna rozlišení vykreslování způsobovala zmizení některých objektů
  • Byla vylepšena vizuální kvalita vozidel třídy MBT
  • Opraven problém, kdy třída vozidel MBT neztrácela tolik kamufláže za pohybu, kolik bylo zamýšleno
  • Abrams AGDS – toto vozidlo má nyní 8 kouřových granátů (dva v zásobníku s prodlevou 6 sekund mezi nimi, jak to mají ostatní TD)
  • CATTB – opraven problém, kdy nebylo možné vystřelit náboje, které byly přiděleny na první slot po respawnu vozidla
  • Challenger 2 ATDU – opraven problém, kdy bylo možné po nárazu vyjet na jiné vozidlo
  • Harimau – vylepšen vzhled APS
  • K21 – opravena trajektorie a letové vlastnosti raket Raybolt
  • K21 – přidána volba mezi dvěma vylepšeními palebné síly, bonus 20% k rychlosti střelby nebo bonus 30% k rychlosti střelby, ale s o 50% nižší přesností
  • M48 GAU-8 – opraven problém, kdy ostatní hráči viděli stopy střel i ve chvíli, kdy jste nestříleli
  • Merkava Mk.1 – opravena ochrana interních modulů vozidla
  • Type 89 – zvýšena rychlost letu ATGM raket z 200m/s na 250m/s
  • Type 89 – Byla vylepšena minimální vzdálenost, ve které ATGM zasáhne cíl, ze zhruba 40m na 20m
  • Karta členů praporu (klanu) obsahuje nyní také datum poslední změny v pořadí
  • Druhá kapitola Spirithaven – opraven problém, který umožnil dosažení achivementu „Five Ways“ i v rámci čety, která nebyla kompletní
  • Druhá kapitola Spirithaven – Opraven problém, kdy zvuk výtahu zmizel ve chvíli, když se kamera otočila
  • Pokud nyní změníte typ vykreslování z normálního na zjednodušený, a některá nastavení grafiky nejsou ve zjednodušeném vykreslování podporována, objeví se nové upozornění
  • Opraven problém, kdy na mapě Alabino Proving Grounds chyběl efekt Hard-Kill APS
  • Opraven problém, kdy se nastavení typu okna (bez okrajů, celá obrazovka) správně neuložilo
  • Došlo ke snížení hlasitosti zvuku odezvy při aktivovaném radaru
  • Opraveno nastavení myši v novém okně nastavení
  • Opraven problém, který způsoboval, že nastavení Chromatic Aberration v ostřelovacím režimu nebylo správně uloženo
  • Opraveno několik menších vizuálních problémů v načítacích obrazovkách

Zdroj: https://aw.my.games/en/news/general/maintenance-march-5

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.