Souhrn různých informací a obrázky ze Spirithaven

Na internetu se objevilo pár zajímavých informací, které by bylo škoda vynechat. Pojďme si je proto stručně zmínit v tomto článku. Současně s tím zde zahrneme i pár méně důležitých věcí, jako třeba dnešní mini-aktualizaci. A díky ochotě Silentstalkera najdete v úplném závěru i pořádnou porci výživných obrázků z chystané sezóny Spirithaven. Tak jdeme na to.

Micro-aktualizace 0.30.5926

Tato malá aktualizace, která proběhla dnes ráno, do hry nepřinesla nic zajímavého. Pouze bylo aktualizováno pár věcí a opravena jedna chyba týkající se tanků T-90.

  • Byly přidány blíže nespecifikované věci související s nadcházejícími událostmi. Soudě dle obrázku níže půjde o skin na tank T-80, nejspíše k novému čínskému roku.
  • Byla opravena chyba tanku T-90 a T-90A ve verzi se speciálním skinem (Rage a Motherland). Tato chyba způsobovala, že některé externí moduly po zásahu dostávaly dvojnásobné poškození.
  • Webový prohlížeč implementovaný přímo ve hře byl aktualizován. Pravděpodobně už neuvidíme víc jak rok starý článek o zavedení globálního serveru, který se tam dosud zobrazoval jako jediný.

Problém s výzvou „On a Silver Platter“

Tento týden byla odemknuta další challenge, neboli výzva, zaměřená na poškození. Pokud plníte mise aktuální kampaně Battle Path, jistě moc dobře víte, o čem je řeč. Plněním těchto výzev totiž lze získat mnoho bitevních mincí navíc. Nicméně tentokrát se vloudila malá chybička a popisek u aktuální výzvy postrádá jednu důležitou drobnost. K jejímu plnění se totiž nepočítá vámi udělené poškození, jak z textu vyplývá, ale poškození způsobené díky vašemu odhalování nepřátel či asistenci!

Berte tedy tuto skutečnost na vědomí a zbytečně se nesnažte nastřílet co nejvíce poškození. K plnění vám naopak stačí odhalovat nepřátelské tanky či je trackovat a umožnit tak palbu vašich spojenců. Čím víc tedy nasvítíte a čím větší poškození spoluhráči vámi odhaleným nebo znehybněným nepřátelům udělí, tím lépe pro vás.

Test aktualizace 0.31 Spirithaven

Na světlo nám vypluly předběžné informace o blížícím se testování nové aktualizace a sezóny Spirithaven. Pokud vás zaujaly nové tanky, které jsme vám zde na webu představili, pak budete mít jedinečnou možnost si je na testovacím serveru vyzkoušet společně s dalšími změnami, které nová sezóna přinese. Zatím to vypadá následovně.

  • PTS poběží nejspíše od 3. do 7. února
  • Vydání aktualizace na herní server je zatím předběžně plánováno dva týdny po testování, takže pravděpodobně ve druhé polovině února
  • V prvním kole testování a následně po vydání sezóny na herní server budou součástí čtyři nová vozidla (Type 16 MCV, Harimau, K21 a Type 89)
  • V počáteční fázi sezóna přinese jako obvykle dvě nové speciální operace, přepracované uživatelské rozhraní v bitvě, dynamický systém nečistot (špinění tanku) a nové shadery i materiály, které vylepší vzhled vozidel (nečekejme ale zázraky)

V pozdější fázi během sezóny budou přidány další vylepšení a obsah spojený se zbytkem Spirithaven.

  • Dvě zbylé kapitoly speciálních operací
  • Další tři vyzkoumatelná vozidla
  • Asijský velitel jménem Kwon Han
  • Vylepšený systém banování (konečně bude fungovat)

Obrázky ze Spirithaven

Nakonec tu pro vás máme něco na koukání. Obrázky nových asijských tanků, které jsme vám zde už představovali. Nicméně najdete mezi nimi i několik dosud nezveřejněných záběrů. Radost pohledět, no ne?

Stíhač tanků Type 16 MCV

Lehký tank Harimau

Průzkumné obrněné vozidlo K21

Poslední vozidlo z obrázků, tedy K21, tu máme ještě jednou. Tentokrát jsou to ale již obrázky ve 4K a vozidlo zdobí i kamufláž. Krom toho si na obrázcích můžete lépe prohlédnout i okolní prostředí nové garáže, respektive vašeho vojenského tábora.

Pak tu ještě máme pár obrázků z map, na kterých se budou odehrávat nové speciální operace. Musíme tedy uznat, že vypadají opravdu kouzelně. Nejen že se postupně lepší kvalita modelů jednotlivých tanků, ale v poslední době se zlepšuje i samotné prostředí. A popravdě, to je možná ještě důležitější, protože čím zajímavější a uvěřitelnější herní prostředí je, tím lépe vás hra vtáhne do dění. Doufejme, že z těchto nádherných lokací vznikne i nějaká nová PvP mapa, což by rozhodně bylo fajn.

Těšíte se? My určitě ano. Už aby to bylo ve hře!

7 komentářů

Přeskočit k formuláři pro komentář

    • chronoss on 23. 1. 2020 at 16:18
    • Reakce

    asiati sou zajímavý ještě aby to mělo dobry kanony a bude to super

    • Iosifek on 23. 1. 2020 at 16:29
    • Reakce

    Micro-aktualizace 0.30.5926 Přinesla i „tunelové“ vidění ve snipe módu. A opět, nejde to vypnout, bohužel. A možná i něco dalšího, co není vidět.

    • Silentstalker on 23. 1. 2020 at 16:35
    • Reakce

    Tunelové vidění je bug. Opravíme.

      • Iosifek on 23. 1. 2020 at 17:01
      • Reakce

      Spíše než odstranit, tak byste z toho měli udělat volitelný režim. Protože to vypadá i zajímavě. V podstatě to odlišuje dva pohledy.
      Co mě na tom vadí je, že mě to horizontálně zužuje zorné pole. Což zase není nijak tragické, pokud by to zabíralo jen rohy obrazovky, nebo to bylo oválné (nezasahovalo kraj obrazovky vlevo a vpravo.
      A ta druhá věc je, že při vysoké frekvenci přepínání pohledů to prostě kontrastně vadí (stroboskopický efekt). Při občasném přepnutí se nic neděje.

      • Najlvin on 23. 1. 2020 at 18:20
      • Reakce

      Taky bych byl pro to trochu upravit a zachovat jako volitelnou možnost. Aby to v tom sniper režimu zkrátka trochu vypadalo, jako že se dívím skeze nějakou zaměřovací optiku. Bylo by to zajímavé!

    • Tom on 28. 1. 2020 at 12:01
    • Reakce

    To já bych uvítal možnost aby se rolovacím kolečkem dalo plynule přejít z nejvzdálenejšího pohledu třetí osoby na tank bez toho, aniž bych musel rolovaní přerušit a zase znovu zarolovat abych se přepnul ze třetí osoby na snipe mód. Tahle ta ěec mě kolikrát děsně rozčiluje. 🙂

      • Iosifek on 29. 1. 2020 at 15:38
      • Reakce

      Tak si to nastav. V nastavení hry máš možnost nastavit rolovací kolečko aby mělo doraz na přechodu pohledů.
      Pak je tam min 5 kláves na další ovládání, včetně Shift, kterým přepínáš módy pohledu. Kolečko není jediná možnost, jek to ovládat.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.