Souhrn odpovědí z 11. srpna 2020

Včera na oficiálním Discordu hry Armored Warfare proběhlo další kolo otázek a odpovědí. Při něm bylo možné se zeptat na cokoliv ohledně hry. Odpovídal jako obvykle SilentStalker. Stručný výpis nejdůležitějších odpovědí najdete níže, jedná se ale o velmi volný překlad a nezaručuji, že jsem vše správně pochopil. Bohužel, nikdo jiný, kdo by se překladem obtěžoval, se nenašel, tak se s tím budete muset spokojit.

  • Předělaný model tanku Abrams přijde v aktualizaci 0.33, bude mít mnohem lepší kvalitu.
  • Aktuálně probíhá prošetřování chyby u raket na vozidle Sphinx.
  • Speciální operace Spirithaven budou nadále dostupné i ve verzi 0.33, a to minimálně až do další aktualizace.
  • Nová sezóna se představí v aktualizaci 0.34.
  • Pro rok 2020 již nejsou v plánu žádné další nové stroje do výzkumných větví.
  • Nejsou žádné plány na oddělení amerických a asijských vozidel u prodejců Faraday a de Laroche.
  • Přidání HEAT munice na tank T-14-152 není v plánu (jaká škoda 😀).
  • Žádná další japonská vozidla se pro rok 2020 neplánují.
  • Další kampaň Battle Path bude postavena na stejných základních mechanikách, jako ta současná, nicméně mohou být zahrnuta i určitá překvapení.
  • Rebalanc vozidel v 0.33 je primárně zaměřen na PvP, PvE je řešeno samostatně.
  • SilentStalker si myslí, že by se hra měla více zaměřit na publikum náhodných hráčů (takzvaně „causal players“ – gratuluji k objevení Ameriky…).
  • Raketomet na tanku Bradley má fixní elevaci/depresi záměrně.
  • V plánu není žádná funkce převíjení replayů (co je vůbec nejdříve udělat použitelné?).
  • SilentStalker je proti přidání Strv 103 kvůli jeho četným nevýhodám a také proto, že to nestojí za tu námahu.
  • Nejsou žádné plány na přidání funkce s možností výběru map.
  • Plánuje se více artyn (počkat, cože?).
  • PvE bitvy tvoří 60 až 80% bitev běžících souběžně v jednu chvíli, v závislosti na denní době (to je fakt smutné…).
  • Změny PvE v 0.33 jsou většinou reakcí na ostatní změny, které přijdou souběžně.
  • Vývojáři si jsou vědomi negativních názorů vylepšení mechaniky Battle Heardened (omezený MM). SilentStalker naznačil, že vrácení do původní podoby může být nejjednodušší nápravou, ale záleží to na vývojářích.
  • Mechanika takzvaných „blowout panels“ je již ve hře (pokud jsem to pochopil správně, jedná se o ochranu posádky před výbuchem munice).
  • Nejsou žádné plány na přidání možnosti odstranit skiny ze speciálních tanků, které mají pevně daný skin (jako třeba M1A1 AIM a podobně).
  • Je v plánu přidat více „endgame“ obsahu.
  • Heroické operace potřebují k rozvoji spoustu zdrojů, ale hraje jen velmi malé procento hráčů, což z nich činí právě teď poměrně nízkou návratnost investic (úplně nechápu smysl této poznámky…).
  • Protože lootboxy (naše oblíbené bedničky) s částmi vozidel a dalšími předměty jsou součástí monetizačního modelu hry, je systém obchodování mezi hráči v tomto směru omezen. Může být však v budoucnu rozšířen, aby bylo možné obchodovat s více předměty.
  • K vyvážení zvlášť PvP a zvlášť PvE nedojde, protože rovnováha herních mechanik zahrnuje celé životní prostředí hry.
  • Přepracování posádek bylo v plánu, ale zatím na něj nedošlo.
  • Žádné základní systémy (myšleny asi nové mechaniky) v 0.33 nepřijdou.
  • Nejsou žádné plány na režim „hordy“ v 0.33 (však už má hra více režimů, než je zdrávo).
  • Tank T-14 Hades nebude nikdy možné získat natrvalo, protože je zamýšlen jako hlavní motivace k hraní batalionových operací.
  • Momentálně nejsou žádné další plány na přepracování artyn. Jsou určeny pro herní styl „sit and click“, který mají někteří hráči rádi.
  • Nejsou žádné plány na skiny pro pěchotu (i když by to bylo zajímavé). Bylo by to příliš nákladné a bez návratnosti investic.
  • Žádné plány na neuniverzální vybavení v 0.33 (netuším, co tím bylo přesně myšleno).
  • Větší mapy budou standardem pro PvP (tak snad se dočkáme nějakých nových, než PvP umře).
  • Nejsou zatím žádné další plány, jak udělat „slepá“ vozidla typu Evo nebo Ariete pro hráče atraktivnější.
  • SilentStalker by dal přednost tomu, aby byla hra zaměřena na PvE s dobrým vyprávěním (rip AW).
  • Mechanika udělování příkazů pěchotě byla plánována, ale pravděpodobně k jejímu přidání jen tak nedojde.
  • Regionální servery se už nevrátí (logicky, to by tu muselo být daleko více hráčů).
  • Žádné plány na přidání botů do tréninkových místností.
  • Je možné, aby vozidla používala více schopností, ale zatím to není plánováno.
  • Názvy munice jsou nyní dost chaotické, například autokanón Bushmaster ráže 30mm je schopen vystřelit i 40mm munici bez změny modulu.
  • Hru aktuálně vlastní Meta Publishing, což jsou bývalí zaměstnanci Mail.ru a My.com s nimi v některých věcech spolupracuje.
  • Americké linie na určitá vozidla jsou záměrně smíchány tak, aby některá méně atraktivní vozidla nebyla zanedbávána (což ale stále nevysvětluje nesmysl, proč Vigilante vede na MGM a TTB na GAU).
  • Postup vozidel na základě modulů, tedy různá vozidla pro různé konfigurace, byl zvažován již v roce 2015. Tento způsob výzkumu byl však odmítnut, protože by byl pro hráče příliš náročný na zdroje.
  • Prodej bedniček na Huntera má již stanované další období.
  • Stryker ADATS ani Griffin 120 se v dohledné době neplánují prodávat.
  • Současný Battle PAth si vede lépe než ten předchozí, i když existuje mnoho matoucích faktorů.
  • Nízký příjem artyn v PvE odpovídá úsilí, které při jejich hraní musíte vynaložit (jedna ruka je holt méně než dvě 😀).
  • Chystá se nová PvE mise, ale její přidání do hry v 0.33 není v plánu.
  • Sezónní speciální operace jsou u konce. Vyžádali si spoustu prostředků na vývoj. Nyní se vývojáři zaměří na zlepšení stávajících map (konečně!).
  • Nadcházející Raid bude ve srovnání s předchozím obsahovat několik změn, například odstranění sniperských misí pro MBT.
  • Nejsou žádné plány na přepínatelné garáže – znamenalo by to totiž všechny garáže udržovat v aktuálním stavu a s neustálými vizuálními změnami (stejně nechápu, proč by tam nemohl být na výběr alespoň nějaký univerzální, „neměnný“ hangár, jako dříve…).
  • Nejsou žádné plány na to, aby bylo možné otestovat PvE mapy.
  • Vlajky byly kontroverzní téma i ve vývojářském týmu, když se zvažovalo jejich přidání. Nicméně i přesto se stávající systém zatím měnit nebude.
  • Účelem misí v Battle Path omezených na vozidla z Battle Path je propagace těchto vozidel.
  • Uvažovalo se o vozidlech pouze s umělou inteligencí, ale nestojí to za to. Byla by rozbitá, pokud by je hráli hráči (nejsem si jistý, co tím kdo chtěl říct…).
  • Battle Path je v podstatě bez placení.
  • Zvažuje se prodloužení aktuálního Battle Path kvůli neustálým problémům, které hráči mají.
  • Type-15 (ZTQ-15) bude k dispozici před další kampaní Battle Path. Půjde o prémiový stroj na IX. úrovni.
  • Nejsou žádné plány na dovybavení stávajících strojů novou ochranou NERA.
  • Type-10 byl původně navržen tak, že velitel tanku seděl částečně venku (viz obrázek níže). Nicméně kvůli jeho zranitelnosti byl nakonec z této pozice odstraněn.
  • Nejsou žádné plány na přidání inventáře batalionu.
  • Aktualizace 0.34 přijde ještě letos.
  • Cougar FSV (viz obrázek níže) je nepoužitý model z doby, kdy na hře ještě pracoval Obsidian.
  • Aktuálně nejsou žádné plány na vylepšení inspektora pancíře.
  • Tank CATTB bude brzy k dispozici v prodeji (jen to ne, už teď jich je ve hře moc!).

Type 10
Cougar FSV

Zdroj: https://armoredlabs.net/index.php?/topic/368-august-11-qa-from-discord/

6 komentářů

Přeskočit k formuláři pro komentář

    • Beeda2004 on 13. 8. 2020 at 2:26
    • Reakce

    Heroické operace potřebují k rozvoji spoustu zdrojů, ale hraje jen velmi malé procento hráčů, což z nich činí právě teď poměrně nízkou návratnost investic (úplně nechápu smysl této poznámky…).

    tam se myslim nekdo ptal jeslti planuji pridat nejaky dalsi batalion specialky protoze to sou furt jen ty ctyri mapy dokola

      • Beeda2004 on 13. 8. 2020 at 2:59
      • Reakce

      Stryker ADATS a Griffin 120 brzy nebude možné prodat. tady je mysleno ze nebude v nejblizsi dobe k prodeji

      1. Ok, opravím.

    • Iosifek on 13. 8. 2020 at 10:06
    • Reakce

    Dík za překlad, ale je to smutné čtení.
    Heroické operace? Už když s nimi přišli jsem se vyjadřoval, na oficiálních i neoficiálních kanálech, že je to pro tak pro 1% hráčů.
    PvP? Mám odehrných desetitisíce her PvP a tisíce v AW, a žádnou chuť hrát PvP v AW. Tedy by měli něco udělat s hratelností aby bylo PvP přitažlivější. To není otázka rebalance, ale třeba dohledu a vykreslovací vzdálenosti.

    Artyny díky tomu jak zploštili trajektorii střely je za hranicí hratelnosti, šunt.

    Prostě klasika, nebudeme do toho investovat, protože to skoro nikdo nehraje. A nehraje to nikdo proto, že sme se do toho vrtali a zčubili to. Začarovanej kruh.

    AW se stává čil dál tím nudnější. Tak nějak uvažuju, jak dlouho ještě AW vydrží. Už jen ty předevčírem „odstraněný“ lagy serveru odeženou spoustu hráčů.

      • Beeda2004 on 13. 8. 2020 at 22:05
      • Reakce

      tady je bohuzel videt proc by jednu hru nemelo delat vic vyvojarskych studii prakticky po asijskej update bylo vse relativne v pohode, ale od asie to jde ke dnu jak po strance vykonu tak i obrovskej narust chybovosti, nemluve o narustu ojebavani hracu od americkyho battlepathu a specialni truhlicky ktera stejne jak ta aktualni dava uplny hovno ale stoji hromadu casu ju ziskat

        • MeJiX on 24. 8. 2020 at 11:46
        • Reakce

        Beedo souhlas. Velebnosti já jdu blejt.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.