Seznam změn v aktualizaci 0.31

Sezóna Spirithaven, která přišla před pár dny v aktualizaci 0.31, je v plném proudu. Není to však jediné, co tato aktualizace přinesla. Její součástí byla řada změn a úprav. Níže najdete kompletní seznam změn. Jedná se ale pouze o hrubý překlad, takže za možné nepřesnosti se předem omlouváme.

Herní mechanismy

  • Přidány první dvě kapitoly nových speciálních operací (zbylé dvě budou přidány v průběhu března)
  • Dodány nové achivementy související se speciálními operacemi, konkrétně Shogun (několik etap), Shiroyama, You are Already Dead, Hesitation is Defeat a Five Ways
  • Vylepšen vizuální vzhled vozidel, konkrétně textury ve vysokém rozlišení a dynamický systém špinění blátem či sněhem
  • Přidána nová mechanika „Supercharged APS“ jako aktivní schopnost pro některá vybraná vozidla (verze jak Soft-Kill APS tak i Hard-Kill APS)
  • Přepracovány schopnosti některých méně oblíbených velitelů, jako Viktor Kirsanov, Rashid Al-Atassi, Juan Carlos Miramon, Ioanins Sanna, Rachel Kramer, Kathryn Grey, Alisa Korhonen, Maxmillian Koenig a Fyodor Sokolov
  • Nyní je možné předat jiným hráčům skiny získané ze sezónních beden, plány vozidel řady Hades či experimentální soupravy na opravu lze ale převádět jen v rámci klanu
  • Přidána nová kampaň smluvních misí na tank Type 89 s přepracovanými podmínkami

Smluvní mise

  • Bodová hodnota denních misí byla zvýšena
  • Přidány čtyři nové mise, které vyžadují použití mechanizované pěchoty
  • Přidána nová denní mise „A bit of Experience“, která vyžaduje 600 základních zkušeností za bitvu
  • Přidána nová denní mise „Sniper“, která vyžaduje zničit nebo pomoct zničit 30 nepřátelských vozidel v PvE (počítají se pouze vítězné bitvy)
  • Mise „Headhunter“ nyní také počítá s asistencí, ale vyžaduje 10 asistencí nebo zabití v PvE, případně 2 asistence či zabití v PvP
  • Mise „Hard Core“, která vyžaduje zastavení určitého množství poškození, nyní požaduje také podmínku největšího zablokovaného poškození z obou týmů
  • Mise „Harvest“ nyní také počítá s asistencí, ale požadované množství zásahů bylo zvýšeno na 10 pro náhodné bitvy a na 20 pro globální operace
  • Mise „Best of the Best“ již nevyžaduje, abyste vyhráli bitvu
  • Mise „Total Elimination“ nyní vyžaduje vítězství
  • Mise „Perfect Streak“ nyní vyžaduje, abyste byli první v množství získaných zkušeností z obou týmů, přičemž odměna byla navýšena na 30 bodů
  • Mise „Win Streak“ která vyžaduje, abyste vyhráli několik bitev v řadě za sebou, se již nebude resetovat, pokud prohrajete zápas s méně jak 10 hráči v týmu

Nová vozidla

  • Do technologického stromu prodejce Francine De Laroche byla přidána nová asijská vozidla
  • Přidán stíhač tanků VII. úrovně Type 16 MCV
  • Přidán lehký tank VIII. úrovně Harimau
  • Přidáno prémiové obrněné vozidlo VIII. úrovně K21
  • Přidáno prémiové obrněné vozidlo VII. úrovně Type 89 jakožto odměna za novou kampaň smluvních misí

Změny vozidel

  • Několik čínských vozidel dostalo nově náboje s ochuzeným uranem
  • Opraven problém, kdy rakety na vozidlech VBL a VBR zrychlovaly příliš pomalu
  • Vylepšen model reflektoru na tancích M60 a M60A2
  • Opraven problém, kdy tanky Type 79 a Type 62 při pohybu neztrácely svou kamufláž
  • Abrams AGDS: Opraven problém, kdy nebylo možné poškodit nepřátelská vozidla, pokud byla příliš blízko
  • Al-Hussein: Maximální dosah APS se zvýšil ze 150 na 400 metrů
  • Al-Hussein: Doba nabíjení APS se snížila z 30 na 25 sekund
  • Altay: Opraven vzhled textury na jeho věži
  • AMX 10 PAC 90 Fox: Opravena ikona tohoto vozidla
  • BM Oplot: Velikost zásobníku APS se zvýšila z 2 na 4
  • BM Oplot: Doba nabíjení APS se zvýšila z 5 na 15 sekund
  • BMP-2: Opraveno poškození raketou 9M113, které bylo příliš vysoké (sníženo ze 760 na 685)
  • BMPT Prototype: Typ náboje 3UBR11 ráže 30mm se změnil z APDS na APFSDS s tím, že poškození vzrostlo ze 40 na 45 bodů
  • Bradley AAWS-H: Poškození kinetické rakety se již nemění v závislosti na vzdálenosti a zůstává stabilně na hodnotě 750 na jednu ránu
  • CATTB: Opraven problém s nesprávně nastaveným kolizním modelem věže, který mohl způsobit, že se věž zasekávala nebo narážela do překážek
  • CATTB: Snížena ochrana před projektily typu HEAT
  • CATTB: Toto vozidlo má nyní mechanismus Ready Rack
  • CATTB: Doba mezi výstřely se prodloužila
  • CATTB: Aktuální aktivní schopnosti (Overdrive, Rapid Fire) byly nahrazeny schopností Zero In
  • CATTB: Body výdrže byly sníženy z 3750 na 3650
  • IS-7: Toto vozidlo má nyní k dispozici kulomet KPVT ráže 14,5mm místo standardního kulometu 7,62mm, který je něco mezi kulometem a lehkým autokanónem, což teď umožňuje využité této zbraně ke znehybnění nepřítele, boji proti lehkým vozidlům či k ničení externích modulů
  • K1A1: Opraveny názvy zbraní a munice tak, aby odpovídaly skutečnosti
  • K1A1: Bonus modul pro zvýšení dohledu se snížil z 50 na 25 metrů
  • Kampfpanzer-70: Přidáno nové, alternativní dělo ráže 120mm RH 120 L/44, které má vyšší penetraci, rychlejší doměřování a čas přebíjení, ale nižší poškození než ráže 152mm
  • Kornet-EM: Vylepšen vizuální model tohoto vozidla
  • Kornet-EM: Opraven problém, kdy se při jízdě vzad rozsvítila přední obrysová světla vozidla
  • Leclerc: Dosah Soft-Kill APS se snížil z 300 na 275 metrů
  • Leclerc: Účinnost Soft-Kill APS se zvýšila ze 7 na 11
  • Leclerc Prototype: Byl zvýšen rozsah kouřové clony
  • Leclerc T4: Dosah Soft-Kill APS byl snížen z 300 na 275 metrů
  • Leclerc T4: Účinnost Soft-Kill APS se zvýšila ze 7 na 11
  • Leclerc T40: Dosah Soft-Kill APS se snížil z 300 na 275 metrů
  • Leclerc T40: Účinnost Soft-Kill APS se zvýšila ze 7 na 11
  • Leclerc T40: Opraven kolizní model tohoto vozidla (zejména u věže a bloků ERA)
  • Leopard 1: Penetrace základních kinetických nábojů zvýšena z 280 na 310mm
  • Leopard 1: Penetrace vylepšených kinetických nábojů se zvýšila z 310 na 370mm
  • Leopard 2: Opraven problém, kdy kanón ráže 120mm nezpůsobil žádné poškození při velmi malých vzdálenostech
  • M-95 Degman: Soft-Kill APS bylo nahrazeno laserovým výstražným systémem
  • M108: Vylepšen bonus zrychlení a otáčení podvozku v of-road terénu (z 3 na 50%) a v těžkém terénu (z 18 na 30%)
  • M1128 Stryker: Opraven problém, kdy vozidlo mělo příliš silnou střechu (136mm namísto zamýšlených 46mm)
  • M1128 Stryker: Opraven problém, kdy po instalaci vylepšené ERY byl za ní skryt model APS
  • M113 ACAV: Odstraněn bonus 5% ke kamufláži u vylepšeného modulu pásů
  • M1A2 Abrams: Opraven vizuální model děla
  • M1A2C Abrams: Opraven vizuální model děla
  • M2A3 Bradley: Vylepšen celkový vzhled vozidla
  • M8 Buford: Vylepšen vzhled vozidla
  • M8 Buford: Snížen pancíř v oblasti mantletu děla
  • M8 Buford: Opraveno několik dalších menších problémů s pancířem
  • M8 Thunderbolt II: Vylepšen vzhled vozidla
  • M8 Thunderbolt II: Opraveno několik problémů s pancířem tohoto vozidla
  • M8 MGM-166: Poškození kinetické rakety se již nemění v závislosti na vzdálenosti a je stabilní na hodnotě 750 bodů poškození jednou ranou
  • M8 MGM-166: Doba mezi výstřely se zvýšila ze 4 na 4,8 sekundy
  • M8 MGM-166: Akcelerace základního motoru se snížila z 3 na 3,6 sekundy
  • M8 MGM-166: Akcelerace vylepšeného motoru se snížila z 2,3 na 3,5 sekundy
  • M8 MGM-166: Maximální rychlost byla snížena
  • MBT-70: Vizuální model tohoto vozidla byl vylepšen
  • Object 279: Toto vozidlo má nyní k dispozici kulomet KPVT ráže 14,5mm místo standardního kulometu 7,62mm, který je něco mezi kulometem a lehkým autokanónem, což teď umožňuje využité této zbraně ke znehybnění nepřítele, boji proti lehkým vozidlům či k ničení externích modulů
  • Object 287: Opraven problém, který způsoboval potíže s opětovným nabitím při střelbě z obou zbraní najednou
  • Object 490: Opraven problém, kdy hydraulické odpružení vozidla nefungovalo správně při pohybu věže
  • Object 640: Pancéřování tohoto vozidla bylo mírně zvýšeno
  • Object 640: Pancíř boků a spodní čelní desky byl vylepšen
  • Object 640: Tloušťka pancíře věže v oblasti pokryté pláty ERA byla snížena
  • Object 640: Přidána volba mezi aktivními schopnostmi Rapid Fire a Overdrive
  • Object 640: Toto vozidlo má nyní průběžně dobíjený zásobník na tři rány
  • Object 640: Opraveny technické údaje týkající se mobility vozidla (samotná mobilita zůstala stejná)
  • PL-01: Hard-Kill APS LEDS-150 se změnilo na LEDS Next Gen Prototype, čímž se zvýšilo množství nábojů z 6 na 8 a minimální dosah byl snížen z 20 na 15 metrů
  • PL-01: Opraven problém, kdy systém kamufláže ADAPTIV poskytoval nižší bonus maskování, než bylo zamýšleno
  • QN-506: Nyní je nemožné vypustit průzkumnou raketu, pokud nad vozidlem blokuje její dráhu překážka
  • QN-506: Opraven problém, Kdy se model zničeného vozidla zobrazoval s černou texturou
  • Rooikat: Je nyní zařazen do seznamu AI vozidel určených pro PvE
  • Rooikat 76: Opraveny modely kol tohoto vozidla, aby odpovídaly typům používaným ve skutečnosti
  • Sho’t Kal Dalet: Penetrace HEAT munice byla zvýšena z 300 na 370mm
  • Sho’t Kal Dalet: Penetrace AP munice byla zvýšena z 280 na 310mm
  • Shadow RST-V: Opraven problém, kdy rušička tohoto vozidla ovlivňovala i spojenecký tým
  • Shadow RST-V: Opraven problém, kdy se jeho poškozená kola zobrazovala jako neporušená
  • Stingray 2: Vizuální model tohoto vozidla byl vylepšen
  • Stingray 2: Opravena ikona varianty Black Eagle
  • T-14 Armata: Vylepšen vizuální vzhled tohoto vozidla
  • T-14 Armata: Toto vozidlo má nyní k dispozici kulomet ráže 12,7mm
  • T-14 Armata: Pancéřování zadní části trupu bylo vylepšeno proti kulometům ráže 12,7mm
  • T-15 Armata: Pancéřování zadní části trupu bylo vylepšeno proti kulometům ráže 12,7mm
  • T-80B: Tloušťka přídavné desky horního čelního pancéřování se změnila, aby odpovídajícím způsobem zlepšila samotné pancéřování čelní desky, takže instalace ERY již snižuje tloušťku horní čelní desky tak, jak bylo zamýšleno
  • T-80B: Toto vozidlo má nyní k dispozici kulomet ráže 12,7mm
  • T-90: Vylepšen vizuální model tohoto vozidla
  • VCAC Mephisto: Enchanted skin se nyní správně zobrazuje i při minimálním nastavení
  • Wilk XC-8: Byl vyřešen problém, kdy jeho PELE náboje mizely při kontaktu s vodou
  • WPB Anders: Opraven vzhled jeho Zaslon-L APS
  • WWO Wilk: Opraven název děla
  • ZBD-86: Toto vozidlo nyní může nasadit mechanizovanou pěchotu
  • ZUBR PSP: Toto vozidlo má nyní přístup k aktivní schopnosti Stealth, která zvyšuje jeho maskování za cenu mobility
  • ZUBR PSP: Opraven název děla

Úpravy map

  • Cold Strike: Opraven kolizní model trosek autobusu (nyní je možné správně střílet skrze jeho okna)
  • Ghost Field: Byly vyrovnány spawn body přesunutím levého horního bodu k rohu mapy, což této straně umožní lépe reagovat na zabrání horního centrálního capu
  • Ghost Field: Posunut byl také horní centrální cap, což usnadní jeho udržení levému týmu
  • Ghost Field: Opraven kolizní model některých kamenů
  • Banshee: Opraven problém, který způsoboval, že se hráči zasekli na objektu v sektoru E8
  • American Dream, Kapitola 2: Opraven problém, kdy některé vzdálené objekty na pozadí blikaly
  • American Dream, Kapitola 2: Opraven problém, kdy kaluže vody mohly výrazně zpomalit vaše vozidlo
  • American Dream, Kapitola 3: Opraven problém, kdy se kruh vymezující první úkol mise nezobrazil, pokud se hráč připojil do bitvy již po aktivaci tohoto úkolu
  • American Dream, Kapitola 3: Opravena řada menších vizuálních a kolizních problémů
  • Black Sea Incursion, Kapitola 1: Opravena chyba, která občas způsobovala zamrznutí hry při počáteční scéně
  • Opraven vzhled značení křižovatek na několika mapách

Obecné změny

  • Bylo kompletně přepracováno uživatelské rozhraní v bitvě včetně zaměřovače, který je teď částečně přizpůsobitelný v nastavení
  • Popisky nápovědy uživatelského rozhraní nyní zobrazují správné tipy
  • Byly přepracovány načítací obrazovky pro všechny herní režimy
  • Došlo také k přepracování vzhledu obrazovky s nastavením
  • Nově jsou další vyzkoumatelné moduly označeny dvěma hvězdičkami
  • Do garáže byla přidána nová možnost filtru vozidel, které zobrazí jen vozidla s mechanizovanou pěchotou
  • Odstraněno zastaralé nastavení klávesnice, které dosud zůstávalo po generální opravě
  • Tabulky rozdaného a obdrženého poškození jsou nyní rozdělené, přičemž spodní ukazuje poslední udělené / obdržené poškození
  • V nastavení přibyla možnost zapnutí nebo vypnutí chromatické aberace a efektu zašpiněné optiky (sniper režim)
  • Aby vegetace poskytovala vozidlu maskovací bonus, musí být nyní vozidlo do 15 metrů od vnějšího okraje keře
  • Opraven problém, kdy keře přestaly poskytovat kamufláž, pokud byla v keři víc než polovina trupu vozidla
  • Úroveň střelce nyní také snižuje vliv Soft-Kill APS na přesnost vašich raket
  • Střelci nyní mají volitelnou schopnost, která zvyšuje úroveň ovládání vašich raket
  • Vozidla při jízdě přes pěchotu již nadměrně neztrácejí rychlost
  • Všechny pasivní Soft-Kill APS nyní fungují z jakéhokoliv úhlu
  • Několik epických medailí (Scout’s Crest, Steel Sword, Iron Dragon, Order of Resistance a Steel Wings) lze nyní získat pouze v případě, že váš tým má 10 a více hráčů
  • Opraven problém, který občas způsoboval, že výkon Assault Squad ze sezóny Arabian Nights nebyl správně počítán
  • Nálepka s ricochetem již nadále nevypadá jako neprůstřelná
  • Snížen efekt úsťového záblesku
  • Opraven problém, kdy velitel klanu nemohl získat klanovou odměnu, pokud vstoupil do klanu, když byla mise již aktivní
  • Opraven problém, kdy se u pohybujících vozidel občas skutečná situace o pozici vozidla neshodovala s realitou
  • Byl vylepšen systém trestů za poškozování spojenců v bitvách
  • Opraveno několik blíže nespecifikovaných problémů, které způsobovali pády hry
  • Přidán horní limit FPS (360), takže nyní již nebudou extrémně výkonné počítače překračovat tuto hodnotu
  • Opravena optimalizace hry u modelů pěchoty
  • Byly aktualizovány informace o hodnotách zrychlení všech vozidel, technické údaje o vozidle nyní zobrazují reálné hodnoty
  • Opraveny vlastnosti popisu u některých vozidel
  • Opravena chyba, kdy u některých vozidel byl jejich Hard-Kill APS systém označen jako Soft-Kill APS
  • Zvuk aktivovaného APS je nyní hlasitější
  • Opraven problém, kdy hra mohla přestat reagovat po použití kláves Alt+TAB
  • Opraven problém, kdy přepnutí na různou munici během nabíjení mohlo vést ke změně doby přebíjení
  • Opraven problém, kdy hlavní dovednost velitelky Ophelia Kitescu nefungovala po nasazení mechanizované pěchoty
  • Opraven problém, kdy se požadavky na Eagle Steel v Overprogression nezobrazovaly správně
  • Upraven vizuální efekt střel z kulometu, který se objevoval při střelbě v ostřelovacím režimu
  • Opravena ikona munice pro M48 GAU-8
  • Opraven problém, kdy hráč zabitý raketou Javelin viděl nesprávné informace o tom, kdo ho zničil
  • Opraven problém, který způsoboval nesprávné zobrazování ikon pěchoty při návratu do bitvy po odpojení
  • Opraven problém, kdy některá vozidla neměla zobrazeny své aktivní schopnosti v uživatelském rozhraní garáže
  • Opraven popis dovedností velitele Rashid Al-Atassi, které zlepšují kontrolu nad raketami
  • Opraven problém, kdy dokončení speciální operace Arabian Nights vyústilo v zobrazení zprávy o dokončení nesmyslného úspěchu
  • Opraven problém, kdy se značka slevy u zlevněných možností vizuálního přizpůsobení mohla zobrazit nesprávně
  • Opraven problém uživatelského rozhraní, kdy byl vyžadován dvojitý klik pro získání odměny z Battle Path
  • Opraven problém s uživatelským rozhraním, kdy noví členové klanu neviděli některé údaje o klanu
  • Opravena celá řada problémů s kolizním modelem malých vozidel
  • Opraveno velké množství menších vizuálních problémů na modelech vozidel (úpravy textur a podobně)
  • Opraveno několik menších problémů s uživatelským rozhraním

Zdroj: https://aw.my.games/en/news/general/spirithaven-season-now-available

2 komentáře

    • biggpete on 7. 3. 2020 at 18:43
    • Reakce

    proč nefunguje APS na T 14 a Merkavě?

    1. Protože už nezachytávají kinetické náboje: https://awecko.cz/udrzba-serveru-5-brezna/

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.