Rebalanc tanků

Jak se zdá, chystá se nám velký rebalanc tanků na VII. až X. úrovni. Jeho cílem je narovnat síly jednotlivých úrovní a rozprostřít je tak, aby odpovídaly záměru vývojářů. Ten spočívá v tom, že plně vyzkoumaný tank určité úrovně by se měl svou silou vyrovnat částečně vylepšenému tanku o úroveň výš. To aktuálně funguje dobře na nižších úrovních, ale u vyšších úrovní se poměr sil překrývá nebo naopak vznikají propastné rozdíly. Například mezi tanky úrovně VII a VIII je rozdíl jen minimální, zatímco tanky úrovně IX a X mají mezi sebou značný rozdíl, což je problém.

Dalším důvodem k těmto změnám je vylepšit řadu starších vozidel a vrátit jim jejich bojovou hodnotu. Jak už to totiž bývá, nově přidávaná vozidla do hry se postupně stávala silnější a silnější. To samozřejmě vedlo k tomu, že starší vozidla ztratila nejen na své konkurenceschopnosti, ale především oblíbenosti u hráčů. Proto se rebalanc zaměří i na jednotlivá vozidla daných úrovní a jejich efektivitu mezi nimi narovná tak, aby k tomuto jevu nadále nedocházelo. Jakým způsobem, to ale tvůrci zatím neprozradili.

Asi je vám všem jasné, že tento krok bude poměrně citelný zásah do hry, protože se budou měnit parametry všech vozidel na dotčených úrovních, a že jich není málo. Proto nejspíše nebudu jediný, kdo z toho má tak trochu obavy. Velmi snadno se totiž může něco pokazit. Navíc zrovna úrovně VII až X jsou ve hře jedny z nejpopulárnějších a nejhranějších, takže to bude vyžadovat maximální pečlivost. Na druhou stranu, pokud se vše povede, mohlo by to udělat hru zajímavější. Záleží na tom, jaký přístup vývojáři k takovémuto rebalancování zvolí. Dočkat bychom se ho mohli už v aktualizaci 0.33.

Co si o tomto rebalancu myslíte vy? Je podle vás nutný? Pomůže to hře? Nebo máte stejné obavy jako já, aby to daným tankům ještě více neublížilo. Ono popravdě, neumím si moc dobře představit, jak a na základě čeho vývojáři hodlají vyhodnocovat, co je třeba upravit, když tu máme tolik herních režimů, v nichž se každý tank může chovat úplně jinak. Podle mě by totiž bylo potřeba zaměřit se na úplně jiné aspekty hry, jako je například technická část, než se pouštět do složitého vyvažování vozidel a úrovní. Ale tak doufejme, že tvůrci vědí, co dělají.

Více se dočtete v původním článku, viz odkaz níže.

Zdroj: https://aw.my.games/en/news/general/tier-7-10-rebalance-part-1-power-creep

4 komentáře

Přeskočit k formuláři pro komentář

    • Beeda2004 on 12. 7. 2020 at 6:03
    • Reakce

    osobne tipuju ze pujde o vseobecnej nerf hightieru priblizit je k nizsi proto by me sedelo i to ze pracuji na horsim AI v pve aby pokazdy netrefilo kazdou raketou a strelou i milimetrovej weakspot protoze devitky i desitky prijdou o nejakej ten svuj armor dohled ci jiny veci a podle me to spis akorat podelaji a dopadne to tak ze atdu rozebere osmickova ramka autocanonem celne

    • Tarkovan on 12. 7. 2020 at 12:36
    • Reakce

    Jak třeba chtějí udělat rebalanc na tancích CATTB nebo Object 490. Doufám, že nebudou super OP stroje.

    • MeJiX on 15. 7. 2020 at 18:53
    • Reakce

    jj, přesně. AI se z takové otočky do tebe trefí tak, že by ani ventilátor na hajzlu se nestihl tak rychle otočit. To prostě není normální.
    Kurňa, on nemá ani ten pojeb. kanon na mě dotočený a trefí mě? Můžu se snažit jak chci a podobný zásah prostě nedám, ikdybych byl pánbůh. Nebo – jsem dál od nepřítele, spoluhráč je těsně za nepřítelem zezadu a stále střílí do něj. Otočí se na něj? NE!!! Stále střílí jen do mě! To není prostě normální.

      • Beeda2004 on 17. 7. 2020 at 9:57
      • Reakce

      ai ma priority podle tridy tanku a castecne podle agra kazdopadne cim mene pancerovany vozidlo tim vic se ai zameri na tebe, tohle mireni u ai je od zacatku, protoze vyvojari neumi naprogramovat rozptyl botu ani netusim jestli to umi samotnej cry engine protoze v crysis se boti taky vzdycky trefi pokud nepouzijes cover kde funguje neco jako stit a nebo ty strely leti moc pomalu takze mas cas uhnout, jinak AI se da obcas oblnout pres jeho zklopeni kdy mu zajedes za zadek nebo nejakej krivej teren a on strili nad tebe popripade vyuzijes cast tanku kde bot nezklopi a nastavis aby pres nu miril jako prvni nez zamiri tam kde te zrani a on vystreli predcasne nekam do vzduchu nez premiri uplne na tebe

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.