Přichází testování aktualizace 0.33

Připravovaná aktualizace s označením 0.33 se nám pomalu a jistě blíží a každý má teď možnost si ji předběžně vyzkoušet. Do 28. srpna, v pracovní dny vždy mezi 18:00 až 21:00 a o víkendu mezi 18:00 až 0:00 hodin, bude totiž ve dvou fázích puštěný PTS (testovací server). Tam si veškeré změny, a že jich opravdu není málo, můžete podrobně prostudovat. Jak na to? Stačí si jen přes klienta hry stáhnout testovací verzi a pustit se do hraní. Odkaz na stažení najdete po pravé straně přímo na hlavní stránce spouštěcího klienta. Počítejte ale s tím, že to má nějakých 37Gb.

Hlavní aspekty aktualizace 0.33:

  • Rebalancování vozidel na úrovních VII až X
  • Celková oprava pohyblivosti vozidel
  • Nový kontrakt na tank 2T Stalker
  • Vylepšení modelů vozidel
  • Výrazné vylepšení optimalizace hry

Cílem PTS je získat zpětnou vazbu od vás, hráčů. Vývojářům jde hlavně o to odhalit co nejvíce možných chyb, se kterými se můžete během hraní setkat. Stejně tak je ale pro ně důležitý i váš názor na rebalancování vozidel a další změny ve hře. Abyste byli lépe motivovaní, tak za testování lze získat odměnu v podobě platinových posilovačů a bitevních mincí do aktuální kampaně Battle Path. Viz níže. Odměny budou na váš hlavní účet připsány po skončení testování.

  • Vyhrajte na PTS serveru 12 PvE misí a získáte 5 platinových posilovačů a 5000 bitevních mincí
  • Vyhrajte na PTS serveru 12 PvP bitev a získáte dalších 5 platinových posilovačů a 5000 bitevních mincí

Samozřejmě hlavním cílem je otestovat nové změny. Pokud proto chcete pomoct hru vylepšit a předat vývojářům svůj názor na testované změny, lze tak učinit skrze dva formuláře. Tento formulář slouží ke sbírání zpětné vazby na rebalancování vozidel, zatímco tento formulář k hlášení všech ostatních chyb. Není-li vám stav hry ukradený, prosíme tímto každého, aby svůj názor a postřehy skutečně zapsal a předal vývojářům.

Seznam změn:

Nyní se pojďme podívat na kompletní seznam změn, které jsou obsaženy v aktualizaci 0.33, která je cílem testování. Je toho poměrně dost. Hlavní částí je samozřejmě rebalancování vozidel na VII. až X. úrovni. Pokud se o této zásadní úpravě chcete dozvědět víc, podívejte se na dříve zveřejněné články zde, zde a zde, které se tomuto tématu věnovaly podrobně.

Rebalancování vozidel

  • Nastaveno nové vyvážení hodnot pancíře všech vozidel třídy MBT v rozsahu úrovní VII až X
  • Byl upraven způsob fungování mechaniky reaktivního pancíře ERA – ta nyní sníží penetraci příchozího granátu namísto jeho pohlcení a bude celkově odolnější vůči palbě z kulometů a autokanónů
  • Nastaveno nové vyvážení hodnot penetrace nábojů u všech vozidel na těchto úrovních
  • Náboje typu HEAT nyní nemají bonus k poškození při průstřelu tenkého pancíře, nicméně jejich základní hodnota poškození byla zvýšena, aby se tato změna kompenzovala (původní mechanika totiž prý nepracovala správně a vedla k chybným výpočtům bonusového poškození)
  • Granáty typu HEAT a HEAT-MP stejné ráže nyní způsobují různé poškození (HEAT-MP o něco méně kompenzují to, že si zachovávají některé vlastnosti HE munice)
  • Kinetická munice nyní nově více ztrácí penetraci se vzrůstající vzdáleností (HEAT granáty naopak neztrácejí nic) – to se týká především vozidel třídy MBT, aby byla více odkázána na boj v krátkých či středních vzdálenostech
  • Rakety ATGM nyní způsobují škody i tehdy, když nepenetrují, podobně jako munice typu HEAT – je to především kompenzace nízké rychlosti letu, nutností navigace střely na cíl, snadného vyřazení rakety pomocí APS systémů, ERY či kompozitních pancířů, které způsobovaly, že rakety často neudělily vůbec žádné poškození
  • Bylo prověřeno celkové nastavení všech raket a jejich letových charakteristik, protože v některých případech nebylo možné díky chybám dosáhnout maximální rychlosti jejich letu
  • Munice typu HESH mají nyní výrazně vyšší penetraci, ale menší hodnotu uděleného poškození
  • Byl výrazně snížen čas potřebný pro opětovné načtení kouřových granátů či kouřové clony
  • Třída vozidel MBT má nově k dispozici více kouřových granátů (lze je vícekrát použít než dříve)

Změny pohyblivosti

  • Byla zlepšena celková pohyblivost vozidel a jejich interakce s prostředím, aby jejich řízení bylo snadnější
  • Změnily se vlastnosti kolizních modelů vozidel
  • Změnil se způsob odpružení vozidel, aby se více podobal realitě (to zahrnuje především interakci vozidla s menšími překážkami či celkové chování při řízení a rozbíjení překážek)
  • Změnil se způsob řízení vozidel, aby byla ovladatelnější a předvídatelnější
  • Bylo prověřeno chování vozidel každé třídy během pohybu (například MBT nyní mírně ztrácejí rychlost při ostřejším zatáčení)
  • Maximální rychlost je nyní použitelnějším parametrem, neboť vozidla jí dosáhnou snadněji a tedy i častěji
  • Poloměr otáčení vozidel nyní odpovídá tomu, co byste očekávali, a více teď záleží i na tom, jak moc šlapete na plyn

Nový kontrakt

  • Byl přidán nový kontrakt na prémiový tank VIII. úrovně 2T Stalker (o němž jste si mohli přečíst v tomto článku), jehož součástí jsou mise na podobném principu, jaké byly použity během poslední kampaně

Optimalizace hry

  • Díky úpravě a vylepšení spousty menších částí technické stránky hry dochází k celkovému zlepšení její optimalizace, hra by tedy měla běžet podstatně plynuleji
  • Byla vylepšena stabilita i výkon vyrovnávací paměti určené pro shadery
  • Byl vylepšen výkon při vykreslování statických objektů na mapách
  • Byl vylepšen výkon při renderování map a jejich objektů
  • Byl vylepšen výkon při vykreslování vozidel na velké vzdálenosti při použití maximálního nastavení grafických detailů
  • Byl vylepšen výkon při vykreslování světel pouličního osvětlení, světlometů, svítilen, požárů a dalších podobných světelných efektů
  • Byl vylepšen celkový výkon různých vizuálních a zvukových efektů při dopadu granátů
  • Byla vylepšena správa a využití zdrojů CPU
  • Došlo k opravení oříznutí objektů (nejsem si jistý, co tím je myšleno, ale asi úprava kolizního modelu u některých problematických objektů na mapách)
  • Byla provedena optimalizace osvětlení a celkového nasvícení objektů na větší vzdálenosti při vysokém nastavení grafických detailů
  • Bylo revidováno nastavení textur uživatele
  • Efekt chromatické aberace byl lépe optimalizován

Obecné změny

  • Pro standardní vozidla (bez pevného skinu) byla do hry přidána možnost skrýt kamufláž tak, aby tank mohl být v základní barvě, i když jste na něj zakoupili kamuflážní nátěr s bonusem k maskování
  • Byly přepracovány zvuky při penetrování pancíře
  • Byly přepracovány zvuky při dopadu granátu do země
  • Přidán nový zvuk při přepnutí na sekundární zbraňový systém
  • Došlo ke změně zvuku při odpočítávání času před zahájením bitvy
  • Změnil se zvuk při přepínání mezi jednotlivými typy munice
  • Byla snížena hlasitost výstřelů při střelbě z kulometu
  • Epická medaile Steel Wings se již neuděluje, pokud se bitvu nepodaří spustit kvůli chybě serveru

Úpravy a vylepšení vozidel

  • Hlavní bitevní tank T-72B má nyní zcela nový, detailnější model, který nahrazuje původní nepřesný model – viz dřívější článek
  • Některá další vozidla prošla úpravami či vylepšením vizuální kvality, o čemž se více můžete dočíst v tomto článku
  • Série tanků Leopard dostala nové odpružení kol, tak jak to má správně být, včetně realističtějšího modelu děla L/51 ráže 130mm pro tank Leopard 2AX
  • Souprava TES na tanku Challenger 2 byla přepracována tak, aby její viditelné rozložení odpovídalo skutečnosti
  • Vickers Mk.7/2 má nyní správný model zbraně
  • Bradley má nyní správný model zbraně a upravené jméno
  • Tank M48A3 byl přejmenován M48
  • Na dále jmenována vozidla byl přidán kulomet: 2S14 Zhalo-S, 2S1 Gvozdika, 2S3 Akatsiya, CATTB, EE-18 Sucuri II, FV433 Abbot VE, FV433 Abbot, Leopard 2AX, M108, M109, MBT-70, OA-82 Jarmila II, Palmaria, PLZ-05, PLZ-89, Panzerhaubitze 2000, Sho’t Kal Dalet, Taifun II, WWO Wilk, Wilk XC-8, WZ-1224 a ZBD-86
  • Byly přepracovány animace mechanismu nabíjení u vozidel, která je mají – systém nyní pracuje plynuleji, je stabilnější a doba animace odpovídá zamýšlené době nabíjení uvedené v charakteristice vozidla
  • Animace nabíjení raket byla nově přidána i na vozidla BMPT Mod.2000 a Bradley FV
  • Byl vylepšen efekt úsťového záblesku (nejsem si jist, co přesně se tím myslí – asi zášleh z děla nebo kulometu)
  • Modul palivových nádrží byl ze všech vozidel odstraněn, především proto, že na to doplácela křehká vozidla – podpálit je stále lze díky motoru a munici
  • U několika vozidel byla přepočítána hodnota rychlosti otáčení trupu, aby byla správná
  • Byl opraven vzhled několika skinů, například T-80U Shark či Centauro 120 Wolf
  • Byl odstraněn vizuální efekt hoření na spodku věže u vozidel, která věž nemají nebo se pod ní nenachází munice
  • Různé mřížky na vozidlech (nasávání, výfuky a podobně) již nejsou součástí kamufláže a budou natřeny jen základní barvou
  • Opraveno velké množství malých vizuálních chyb na spoustě modelů (drobné úpravy textur a podobně)
  • U vozidla BMPT Mod.2000 byl opraven popis pancíře
  • Panel stavu vozidla Kornet-EM nyní správně zobrazuje množství střeliva při střelbě s jedním odpalovacím zařízením
  • Zničení odpalovacího zařízení vozidla Kornet-EM nyní zastaví nabíjení raket
  • U vozidla Kornet-EM byla opravena chyba, která způsobovala opakované přehrávání zvuku animace nabíjení raket
  • Kolizní model čelní části tanku Leopard 2 Evolution byl opraven
  • Kolizní model čelní části tanku Leopard 2 Revolution byl opraven
  • U tanku Object 490 byly přidány další stopy po pásech pro přední část podvozku
  • Problém s odpalováním raket na vozidle SPHINX byl opraven
  • Umístění vlaječek na vozidle Stryker ADATS bylo upraveno tak, aby bylo správné
  • Nesprávný popis ohledně ochrany ERA v charakteristikách vozidla Stryker ADATS byl opraven
  • U vozidla Wiesel HOT byla opravena chyba, která způsobovala, že se po vypálení rakety vizuálně nevystřelila z modelu zbraně

Úpravy herních režimů

  • V režimu bitev PvP byl opraven problém, kdy na některých mapách mizely vodní efekty (zejména mapa Ghost Field a Waterway)
  • Opraveno několik menších problémů s mapami
  • V režimu PvE byl přepracován způsob, jakým AI nepřátele vypouštějí rakety – nově mohou vypouštět rakety jen v rozsahu 30 stupňů od osy věže, takže musí před střelbou správně zamířit
  • AI vozidla třídy MBT již při střelbě nepoužívají rakety
  • Ve třetí kapitole speciálních operací Balck Sea Incursion byla opravena chyba, kdy se ukazatel radaru překrýval s jinou částí uživatelského rozhraní
  • Ve třetí kapitole speciálních operací Arabian Nights byl odstraněn easter egg v podobě písečného červa z Duny (ani jsem nevěděl, že tam něco takového bylo :D)
  • Ve třetí kapitole speciálních operací Spirithaven byl opraven problém, kdy hráči mohli objet uzavřenou bránu v sektoru F4
  • Ve čtvrté kapitole speciálních operací Spirithaven byl opraven problém, kdy nepřátelská AI vozidla odjela do nedostupných částí mapy a poté střílela přes zdi
  • Ve čtvrté kapitole speciálních operací Spirithaven byl opraven problém, kdy Magnusovo vozidlo mohlo spadnout z plošiny
  • V PvE misi Watchdog byl opraven kolizní model zničeného mostu, který způsoboval, že na něm někteří hráči uvízli

Obecné změny

  • V rámci vylepšování uživatelského rozhraní ve hře byly hráčské avatary a tituly přidány do seznamu přátel, seznamu členů klanu a na načítací obrazovky v režimu PvE
  • Byly přidány nové možnosti posouvání kamery v prohlížeči pancíře tak, abyste tanky mohli lépe studovat
  • Při prodeji položek ve vašem inventáři si nyní lze navolit i jejich množství
  • Tlačítko seznamu přátel nyní zobrazuje i počet, kolik jich je online
  • Vzhled čísel uděleného poškození byl upraven a navíc byla také přidána možnost jejich vzhled změnit, a to včetně barev na základě identity, kdo poškození způsobil
  • Byla přidána možnost zakázat zobrazování odražených zásahů na počítadle uděleného a přijatého poškození
  • Uživatelské rozhraní v bitvě nyní ukazuje stav vaší pěchoty (kolik jich vozidlo veze, kolik jich je nasazeno v boji, případně kolik jich je mrtvých)
  • Byl aktualizován popis AP granátů, aby lépe ukazoval ztrátu penetrace se vzrůstající vzdáleností
  • Aby byly specifikace uvedené v uživatelském rozhraní srozumitelnější, u jednotlivých granátů se již nezobrazuje rozsah jejich poškození a místo něj je uvedeno průměrné poškození s novými charakteristikami a randomizací
  • Byl aktualizován popis pancíře a jeho ochrany, aby lépe odpovídal novým parametrům ERY a její použité generaci
  • Filtr v encyklopedii vozidel nyní nabízí novou možnost „Additional Progression“
  • Hlavní panel výsledků v režimu Globálních operací nyní zobrazuje množství obsazených bodů namísto počtu odhalených nepřátel (nejsem si jist, jestli jsem to přeložil správně)
  • Značky vozidel v bitvě a jejich označení prošlo vylepšením
  • Když nyní pravým tlačítkem myši kliknete na jméno hráče v garáži, tlačítko „Dossier“ je nově v horní části nabídky
  • Hodnota uvádějící maximální rychlost je nyní zaokrouhlována na celá čísla
  • Bylo opraveno uživatelské rozhraní na obrazovce s vylepšením (umístění některých modulů) u některých vozidel
  • Provedeno několik optimalizací v uživatelském rozhraní

Opravy některých problémů

  • Byl opraven problém, který způsoboval různé zasekávání hry během některých probíhajících vizuálních efektů (výbuchy vozidel a podobně)
  • Opraven problém v systému odhalování nepřátel, který způsoboval nesprávné rozpoznávání některých vozidel
  • Chyba v zaokrouhlování čísel parametrů u některých retrofitů (například o 13% rychlejší nabíjení namísto skutečných 12,5%) byla opravena
  • Byl opraven problém, kdy aktivace Supercharged Soft-Kill APS neovlivňovala rakety Javelin
  • Opraven problém, kdy se nepřátelská AI vozidla nezobrazovala na minimapě poté, co začala obsazovat cíl úkolu
  • Byla opravena chyba, kdy vaše efektivní doba boje ve statistikách ukazovala nulu
  • Problém, kdy pozorovatel v režimu „Vlastních bitev“ neviděl správně značky vozidel, byl opraven
  • Chyba, kdy se po instalaci skinu název ani ikona vašeho vozidla ihned nezměnily, byla opravena
  • Problém s palbou rotačních děl na polygonu Alabino byl vyřešen
  • Obrázek na tank „Eyes“ se nyní správně zrcadlí
  • Bylo opraveno několik dalších problémů, které mohly za určitých okolností způsobovat selhání hry

Jak tedy vidíte, je toho opravdu hodně. Některé změny jsou drobnějšího charakteru, jiné ale významným způsobem ovlivní hratelnost hry či její fungování. Pokud se vývojářům vše podaří řádně doladit, mohla by to být velmi zajímavá změna přinášející spoustu vylepšení. Proto bych vás tu teď za web Awečko.cz rád všechny požádal, pokud se vydáte na testovací server, abyste v zájmu naší oblíbené hry během testování skutečně podali zpětnou vazbu vývojářům. Čím víc dat od hráčů sesbírají, tím je větší šance, že se hra skutečně pohne k lepšímu. S řadou změn sice nemusíme souhlasit, ale vesměs mi přijde, že většina z nich by hře skutečně mohla pomoct.

Zdroj: https://aw.my.games/en/news/general/033-pts-stage-1-now-available

18 komentářů

Skip to comment form

  1. Ahojte,
    nakolko sa mi tych 37Gb nechce tahať, ak to mate niekto stiahnute zaujímaju ma nové hodnoty.

    Armata T14-152 (Penetracia a hrubka spodného plátu)
    Challenger 2 ATDU (Penetracia a hrubka spodného plátu)
    Leopard 2AX (Penetracia a hrubka spodného plátu)
    XM1A3 (Penetracia a hrubka spodného plátu)
    Type 99A2-140 (Penetracia a hrubka spodného plátu)

    K21 XC-8 (Penetrácia AP a DPM)
    Wilk XC-8 (Penetrácia AP, HESH a DPM)

    Dík 🙂

    1. U AP nábojů ta penetrace zůstala podle mě stejná, ale se vzrůstající vzdáleností se snižuje. HEATY mají penetraci větší než dříve. Zkus dneska zajít v 18:00 ke mě na stream, snad už jim to pojede, a můžeme se na všechno podívat. Já včera stihl dát akorát jednu bitvu.

  2. Ahoj, Armored mě zaujalo, ale rád bych do ní češtinu, je alespoň nějaká neoficiální? V menu nahoře je odkaz, ale soubor již neexistuje.
    děkuji.

    1. Ano, existuje. Ale bohužel se autor naštval, že jsem si sem dovolil dát odkaz na stažení, tak ji raději smazal a dál si ji dělá jenom pro sebe. Můžeš mu jít poděkovat na neoficiální fórum.

      1. Úžasné! 🙁
        Autora jsi se ptal na souhlas a on ti ho nedal. Přesto jsi sem nal přímý link na stažení z uložto. Pominuli etickou stánku věci (můžeš dát link na stránku fóra, kde to je ke stažení, to není nic proti ničemu), tak je to technicky nesmysl. Čili o češtině do AW nic nevíš, neb ji nepotřebuješ.
        S každou i drobnou aktualizací se .txt soubory mění a je třeba je porovnat a opravit. Je to pár desítk txt dokumentů, každý s několika tisíci řádky. A potom dát opravu. To znamená jedak změnu link na uložto, nebo hůř, jen další link na náhradu 2-3 souborů. Tedy ten, kdo si češtinu z tvého linku stáhne, i kdyby nakrásně fungoval, tak tam bude mít nesmysly, neb ty opravy neuvidí. Pak bude nadávat. A komu? Tobě, za blbej odkaz nebo autorovi češtiny?

        Čeština do AW je práce jednoho člověka a je jen na něm, komu a jakou formou ji poskytne.

        A ty můžeš tímhle způsobem dosáhnout jen toho, že ho nasereš ještě víc. Tak se může stát, že všem co češtinu chtějí a potřebují to posereš taky. Totálně.

        Link na Čj. Kdo ji chce musí být registrovaný a přihlášený na fóru, jinak to vlákno neuvidí.
        https://www.worldofwars.cz/index.php?/topic/12636-aw-%C4%8De%C5%A1tina/

        1. No pozor. Já nic špatného neudělal. Dal jsem sem pouze link na soubor, který byl veřejně přístupný a dohledatelný na uloz.to – uvedl jsem autora češtiny i místo, kde mu lidi mohou zajít poděkovat. A jsem klidně ochoten tu část webu upravit podle jeho představ, informovat tu o všech aktualizacích a vůbec aby to vše fungovalo tak, jak má. Zrovna dneska jsem mu psal.

          Předtím jsem se ještě Pítta ptal, jestli by on sám nechtěl zveřejňovat češtinu tady na webu. Na to se mi ale dostalo odpovědi, že za to chce zaplatit 1000 goldů měsíčně… Jako promiň, ale něco takového si já dovolit nemůžu. Mně za tenhle web taky nikdo neplatí, dělám to tady ve svém volnu a z dobré vůle, protože chci hru trochu zviditelnit a dát lidem možnost najít vše důležité na jednom místě. Takže než abych ho přemlouval, aby si to tu vzal na starost, i když mu nemám jak zaplatit, tak jsem to udělal raději sám. O tom, že by si nepřál, abych tu na češtinu odkazoval, mi nic nepsal.

          Odkaz na fórum s češtinou tu byl od samého začátku, co tenhle web provozuju. Jenže když ti lidi dokola píšou, že to nefunguje, protože bez registrace ti to napíše, že stránka neexistuje, tak je to fakt na nic. A odkazovat je na mrtvé fórum, aby se tam registrovali kvůli češtině, to mi teda nepřijde úplně dobrý způsob, jak neoficiální češtinu dostat k lidem.

          Umím si moc dobře představit, co práce na takové češtině obnáší. Proto si také práce Pítta nesmírně vážím. Nebejt jeho úsilí, tak si spousta lidí AW nezahraje. Ale měl by si ujasnit, jestli to chce dělat pro komunitu, nebo pro vlastní prospěch. Já ho přece nijak nechci okrádat, jen chci, aby se k češtině dostalo víc lidí. Nemusí se hned urážet a češtinu mazat, to bylo zcela zbytečné.

          Původně jsem mu vlastně psal, jsetli by nechtěl udělat to fórum s češtinou veřejné i pro neregistrované uživatele. To by bylo totiž nejjednodušší řešení. Na to mi ale ani neodpověděl. Stejně jako na jiné otázky. To je pak těžká domluva.

          Uvidíme, co odpoví, jestli odpoví. Já jsem otevřen jakémukoliv návrhu a fakt chci, aby byli spokojení všichni. Ale pokud začne zase vykládat o poplatcích, tak tu sekci o češtině raději zavřu úplně a ať si ji dál dělá jen pro sebe a pár vyvolených. Sice by mě to mrzelo, protže jeho práce má rozhodně smysl, ale jiné rozumné řešení nevidím. Je to škoda, že se v takhle malé komunitě musíme ještě dohadovat kvůli těmhle malichernostem…

      2. Pokud bys pitta znal, tak bys věděl, že mu jsou nějaké goldy ukradené.
        Podstata je, že ty máš svůj projekt a on má také svůj projekt. A on zřejmě do tvého projektu nechce.

        Pokud někdo něco chce, třeba tu češtinu, tak by měl pro to něco udělat. Minimum je registrovat se a prihlásit na fórum worldofwars.cz Je to snad mnoho? Asi jo, tak holt ji zbývalí oficiální jazyky.
        Ze začátku pitt dokonce posílal odkaz na stažení jen přes poštu fóra na požádání. Pak těch lidí přibývalo, tak na to udělal odkaz přístupný uživatelům fóra. Jinámi slovy, odkaz není veřejný, ale je pro uživatele fóra.
        A limitovaný počet stažení je proto, aby měl přehled, pro kolik lidí to vlastně dělá.
        A co ho dokáže vytočit je, že uživatelé, pokud najdou chybu překladu, tak mu nedokáží dát vědět. Stejně tak, že už byla Čj. vysosána.

        Tak, a teď tě opravím. Fórum worldofwars.cz je stále funkční, na rozdíl od toho co píšeš. To že je AW na něm mrtvé, to je obrázek hry. AW je taky mrtvé, hráčů čím dál tím míň.
        CZ/SK komunita je rozdrobená na skupinky, kteří defakto komunikují jen mezi sebou. Pár se jich točí okolo tebe, zbytek je v těch větších asi 4 klanech, co ještě fungují. Pak už jen jednotlivci a party dvou, tří kamarádů. Potřebu někam něco psát má z nich málokdo.

        Pokud se podívám na Discord, tak to taky není žádná hitparáda s účastí.
        Po zrušení ofiko fóra jim ovšem na Discord ser_ Bílej tesák.

        1. Máš pravdu, neznám ho. Proto nemůžu vědět, jak to myslel. Ale když první, co mi odpoví na mé otázky, je, že se za goldy můžeme domluvit, tak to na mě moc dobrý dojem nedělá. Každopádně jestli to publikuje takhle krkolomě úmyslně, tak to měl napsat hned a vůbec jsme to nemuseli řešit. Sice nevím, kolik lidí je ochotno se kvůli tomu registrovat na fóru, ale tak jestli se mu to vyplatí… Je to jeho projekt, jak jsi řekl. Já chtěl jen lidem pomoct, nic víc.

          Stránku s odkazem jsem stáhnul. Až budu mít čas, tak to předělám a dám tam popis, jak se k češtině dostat skrze fórum. Nebo jestli mi Pítt konečně odpoví, klidně to udělám podle jeho přání, ať to mají lidi jednodušší a on je spokojený. Ale vzhledem k tomu, že moje zprávy asi ignoruje, tak spíše ne :-/

      3. Děkuji za odpověď, nicméně jak čtu reakci od losifka, tak situace je zcela jiná a autor češtiny si jí evidentně nedělá jen pro sebe. A mimo to mu klidně dojdu poděkovat na jak vy neváháte zdůraznit „neoficiální fórum“, možná se pletu, ale oficiální sem nikde nenašel. Já jen vidím, že máte problém s komunikací v komunitě o pár lidech, škoda.

        1. Pokud bys měl problém, tak mě kontaktuj, nick mám na fóru i ve hře stejný. Pár rad ti taky můžu dát. 🙂
          A s oficiálním fórem se to má tak, že silent nejprve zavřel sekci CZ/SK fóra a o pár měsíců později zrušil My.com fórum úplně. Oni byli stejně nalezlí na Discordu a o fórum se nikdo nestaral, ale hlavně jsme moc nadávali a tak nám zavřeli hubu po ruském způsobu. Když nikdo nenadává (neni kde a komu), tak je hra plná jen spokojenejch hráčů.

        2. Tak ono to neoficiální fórum je, ale na tom nic špatného není. Oficiální fórum bylo zrušeno.

  3. Pokud by to šlo poslat na jeho herní účet tak mu rád přispěji(i když češtinu nepoužívám). Každá práce pro naší komunitu AW se cení. Mám herní účet na RU severu a tam jdou poslat i goldy někomu jinému jako“подарок“. Jenom nevím jestli jde poslat z RU na EU server?

  4. Tady je vidět jak se změnilo pancéřování a penetrace tanků -je to v ruštině , ale názorně vidět …pene 10 tier tanků 850 MM, Leopard vyjímka 900.MM pene……..https://www.youtube.com/watch?v=Un2NAO_Xo0w

  5. Tarkovan: Copak je to za komunitu, kde je „Prosím Vás“ bráno skoro jako hanlivé slovo?!

    1. Ty tu komunitu neznáš? Třeba na neoficiálním fóru je komunita „Prosím Vás“ celkem početná. 🙂

      1. Ale jak jsem se tam teď dočetl je to asi naopak, ne? Prosím Tě udělej si v tom jasno.

        1. Na naše poměry pro tuto hru, je tato komunita dost velká. Jinak mám dojem, že zamlouváme téma o češtině ve hře. Máš k tomu něco.

            • pískle on 22. 8. 2020 at 17:46

            Víš, že už raději ne. Sbohem.
            PS: Zase jsem vlezl někam blbě.

Napsat komentář

Váš email nebude zveřejněn.