Otázky a odpovědi z Discordu

Dnes tu máme souhrn odpovědní na různé otázky, které se vyskytly na oficiálním discordu hry. Pokusil jsem se o co nejlepší překlad, přesto je možné, že ne vše jsem úplně správně pochopil. Případná upřesnění pište dolů do komentářů.

  • Oslabení bočního pancíře MBT (ztráta zesílení efektivního pancíře díky pasům a přídavných bloků) je záměr
  • Není zamýšleno, aby MBT byly pohyblivější než lehké tanky, nadále se to zkoumá
  • Rakety s minimálním dosahem +- 50 metrů projdou ještě vyvážením
  • V letošním roce není v plánu žádný další prodejce a pro příští rok zatím také ne
  • Rychlá změna munice není u TD záměrně kvůli vyvážení
  • Vyvážení vozidel bude nadále laděno po celou verzi 0.33. aktualizace 0.34 bude pak obsahovat velké změny ve vyvážení na základě zpětné vazby od hráčů
  • Aktualizace 0.34 přijde ještě tento rok (možná na přelomu listopadu a prosince)
  • Během rebalancu nedošlo ke změnám matchmakingu
  • Minimální poškození udělené raketami bylo přidáno do hry jako prostředek k boji proti nezranitelným tankům v hulldownu a současně má být odměnou za zasažení cíle na velkou vzdálenost – přesto dopad této mechaniky na PvP bitvy je minimální
  • Nadměrné klouzání a smýkání tanků může být způsobenou chybou
  • Následující událost Raid bude mít upravené mise, nicméně mechanika tohoto eventu bude stejná jako minule
  • Prohození úrovně pancéřování tanků řady Abrams a Challanger (tanky Abrams mají teď mnohem lepší pancíř) je úmysl
  • Aktuální konfigurace pancéřování na tancích Challanger je záměr
  • Zjednodušení pancéřování tanků a zobecnění jeho slabin je záměr vývojářů, protože chtějí udělat hru snadněji pochopitelnou
  • Možnost přidávat na tanky vlastní obrázky možná přijde v roce 2021
  • Návrat dělostřelectva do PvP (čti GLOPS) byl odložen, a to nejdříve do aktualizace 0.34
  • Příkaz pro pěchotu k přesunu na určité místo je uchován jako další možný, zatím je ve vývoji přidání příkazu pro palbu na konkrétní cíl
  • Nejsou žádné plány na zpoplatnění avatarů a titulů hráče, nestojí to za to
  • Nové PvE mise přijdou koncem roku 2020 nebo počátkem 2021
  • Mechanika HE munice se s aktualizací 0.33 změnila, ale v poznámkách k této aktualizaci to není uvedeno a ani Silentstalker si tím není jistý
  • Hratelnost založená na dovednostech hráče hru nikam neposunula (to je také jeden z důvodů, proč se hra začala zjednodušovat)
  • Momentálně nejsou v plánu další možnosti, jak urychlit postup hrou – postup je už dostatečně rychlý
  • Výroba animací přebíjení raket na vozidlech je velmi nákladná a vývoj je komplikovaný – vyžaduje to i měsíc práce na jednom vozidle
  • Nejsou žádné plány na přidání denního přehledu (statistik odehraných bitev během dne, jak má WoT) – vzhledem k nízkému počtu bitev (2 až 5) odehraných denně běžným hráčem AW to nemá smysl
  • Nejsou žádné plány na vylepšení animací pohybu pěchoty, je to příliš drahé a přitom nedůležité
  • Verze hry 0.33 byla po vydání druhého kola PTS považována za „dostatečnou“ – předčasné vypuštění aktualizace bylo také částečně vynuceno termíny (takže vývojáři měli nůž na krku)
  • Obecné reakce na aktualizaci 0.33 jsou vesměs pozitivní, k žádnému vrácení změn zpět do původního stavu nedojde
  • Nejsou žádné plány na změnu mechaniky dělostřelectva
  • Série tanků Abrams bude remodelována a další na řadě by mohla být T-80U
  • Pásová vozidla, která neztrácení při zatáčení rychlost, májí přispět k dynamičtější hře
  • Připravovaná mapa Al Dabbah pro PvP bude opravdu velká
  • Mechanika Soft-Kill APS je prověřována, nicméně zvýšení jejího účinku má za cíl, aby úspěšný zásah raketou byl více odměňující
  • Jedním z důvodů ke změnám v aktualizaci 0.33 byla i snaha vnést do hry něco nového a trochu ji oživit
  • Je záměr, aby boční pancíř MBT byl do značné míry nezranitelný vůči palbě z autokanónů
  • Speciální operace jsou u konce, žádné další již nebudou (snad se konečně vývoj začne věnovat jiným věcem, třeba technické stránce hry)
  • Chování AI nepřátel bude vylepšeno, možná se dočkáme i kolových vozidel v jejich řadách
  • Silentstalker by rád ve hře viděl dobrý příběh, více PvE a méně PvP (PvP je ale stejně důležité jako PvE, takže doufám, že zůstane jen u přání…)
  • Nejsou žádné plány na menší týmy v PvE (to jako méně jak pět, vážně? :D)
  • Odpalovač raket TOW na tanku Bradley nikdy ve hře neměl žádnou elevaci ani depresi
  • Některé granáty typu HE nejsou správně vyladěné, pravděpodobně to souvisí s nezdokumentovanými změnami mechanik HE
  • Současný stav MBT je záměr
  • Některé HEAT granáty, které si stále zachovávají své bonusové poškození, jsou rozbité a budou opraveny
  • Zákaz čet složených z členů více klanů je v hodnocených bitvách záměr, a to za účelem propagace velkých klanů
  • Autokanóny s dvojitým výstřelem na vozidlech třídy TD (typicky Terminátor se dvěma hlavněmi) je chyba
  • Vozidla nízkých úrovní budou rovněž rebalancována
  • Nejsou v plánu žádné nové „heroic“ mapy – možná příští rok, možná nikdy – nestojí to za to (a já popravdě ani nevím, co je tím myšleno)
  • Zvednutí a sklopení odpalovačů raket je ve hře uvažováno pouze u těch vozidel, která to mají i v reálu
  • Současnou odměnou po splnění kontraktu je stále „Eastern Crate“ (východní bedna)
  • Aktuálně nejsou žádné plány na zhoršení munice typu HESH a PISH
  • V současné době je hra dynamičtější, podobně jako před aktualizací 0.19
  • Vývojáři nemají zájem do hry vracet Wiesel 20mm (nejsem si jistý, ale asi je tím myšlena nějaká zbraň pro toto vozidlo)
  • Vývojáři do hry raději přidávají zajímavá a unikátní vozidla, jako jsou vozidla s více věžemi nebo jinými zajímavými mechanikami (více věžemi asi mají na mysli více variant výzbroje jako u BVP M-80A)
  • Každá sezóna ve hře bude dlouhá – Spirithaven začala v únoru a skončí nejdříve koncem tohoto roku
  • Skiny pro pěchotu by byly velmi drahé na výrobu a chybí jim potenciál pro zpeněžení
  • Enigma’s Legacy si vedlo překvapivě dobře
  • Další PvE mise budou využívat upravené mapy ze speciálních operací

Zdroj: https://armoredlabs.net/index.php?/topic/1002-september-17-qa-from-discord/

8 komentářů

Skip to comment form

  1. Dík.
    Takže stagnace. Směřování k bohapusté střílečce pokračuje.
    – „heroic“ mapy = klanové Spec. Ops., to je obtížnost Heroic – hraje to prý málo hráčů

    1. tak je to vec co jedes vetsinou jednou tydne, ja to jel asi 5x za celou dobu co tu sou, protoze me to nezajima ani me to nebavi staci me to jednou za mesic a pul pres vikend na bednu kde timhle zabiju dve hodiny, od nas to v batalionu jezdi asi 16 lidi ale kazdej tejden asi 8 a to jeste jezdi namixovani s kamosama z jinych batalionu kde to jezdi treba 2-3 lidi

      1. Tak já to jezdím 3 -5x týdně. Na dvou svých účtech, plus s těmi, co chtějí desetinásobky a 5x platinovku.
        Jezdí to u nás cca 16-20 aktivních hráčů týdně. Nemáme problém přibrat někoho z jiného klanu, pokud je místo, nebo nám někdo chybí.
        V podstatě to drží klan pohromadě, protože to většinu lidí u nás baví jezdit. Jde o čistě týmovou heru., kdy má každý přidělený svůj úkol.
        Potřebuješ k tomu taktiku, techniku a potřebný počet lidí co mají chuť to jezdit.
        Taktika je různá u klanů. Buď to prorvou „silou“, nebo „rozumem“, tj. taktikou. V prvním případě potřebuješ velice dobré hráče, v druhém případě stavíš taktiku na stavbě kapitoly. Nejde tolik o herní dovednosti.
        Technika je třeba různá, ale 1 hráč si může vzít prakticky cokoli 9 tieru. V šechny kapitoly jdou odehrát i ve čtyřech.
        A lidi? Znám spoustu hráčů, kteří nemají chuť to jezdit. Lví podíl na tom má frustrující řada porážek, kdy se spousta klanů nedostala ani k ukepování náměstí v první kapitole, tak to vzdaly.

        Jen jedna věc mě je záhadou. Proč největší podíl odměn v hodocených klanových bitvách, tedy PvP je vybratelné jen hraním Heroic, tedy PvE? Nechápu.

        1. tak ony globsy taky celkem vynaseli za bitvu byly miliony kreditu jenze pak prisla normalizace a zustali akorat x10, podle me me osobne nebavi batalion specopsy protoze se tam clovek nemuze vyradit jak v normalnim pve vsechno te limituje casem obzvlast prvni mise, druha uz je lepsi a 3,4 uz je primitivni, sice parkrat sme to projeli ze sme to vymazali komplet ale furt to neni ono, ja mam radsi kdyz je hra obtizna silou nepratel nez ze me daji malo casu

        2. Beedo, batalionky, heroic, pyžamo či jak ještě jinak se tohle klanové Spec. Ops. nazývá.
          V 1. kapitole nemusíš honit čas, když víš, kde si ho nahnat.
          V 2. kapitole platí to samé
          3 .a 4. jsou snadné, jak píšeš.
          Jezdíme to na výhru, ne na krásu. V náhodně složených týmech.
          Místo dlouhého psaní tě můžu přibrat do týmu, pokud máš zájem, nebo je sti se chceš podívat na repley, můžu ti je poslat. Stačí říci. Ono o nic nejde, jen o představu, jak se to jezdí jinde.

            • Beeda2004 on 25. 9. 2020 at 15:41

            tak my tam mame casu taky dost kdyz obcas jedu pomoct jde, ale o to ze me vic bavi tanky nicit nez se honit za casem

            • Iosifek on 25. 9. 2020 at 16:55

            Já ti rozumím, já třeba tu první kapitolu jako nahánění času taky dlouho viděl. Pak jsme podle hesla: „Když je největší spěch, tak si má člověk sednout.“ Nařídily MBT poviného 2 min šlofika a najednou je času dost. 😀
            A ve dvojce MBT taky dostanou příkaz dát si voraz.
            Já jezdím všeny čtyři kapitoly se Sphinxem. S ním se určitě nenudím. 🙂
            PS: A to je fakt, ne kec. 😀

            • Beeda2004 on 25. 9. 2020 at 17:00

            ja jel akorat prvni dve ze sfinxem parkrat dalsi dve jezdim s armaturou jen pro jistotu na letadlo a posledni an okna

Napsat komentář

Váš email nebude zveřejněn.