Odpovědi vývojářů

Na webu hry se objevily další otázky s odpověďmi vývojářů. Zde je stručný výcuc:

  • Rebalanc vozidel úrovní I až VII (podobně jako tomu bylo u VIII až X) bude, ale bohužel zatím není stanoveno kdy.
  • Animací různých částí vozidel, jaké mají nově přidané tanky (například vyhazování nábojnic, animace přebíjení atd), se průběžně dočkají i starší vozidla, bude-li to u nich dávat smysl.
  • Vozidla třídy AFV již nadále vylepšována nebudou, protože svoji roli na bojišti nyní plní dobře.
  • Nové mapy ani další noční bitvy nejsou v dohledné době v plánu.
  • Možná se dočkáme funkce, která umožní změnu velikosti obtisků na tanku či jejich umístění, ale prozatím vývojáři jen tuto možnost zkoumají, takže definitivní odpověď zatím není.
  • Většina kulometů na vozidlech je koaxiální a proto jejich rozsah sklonu odpovídá hlavní zbrani, ale v některých případech, kde kulomety nejsou koaxiální (převážně u SPG), jsou uhly pro pohyb kulometu nastaveny nezávisle.
  • Systém špinění vozidel dle vývojářů funguje správně. Pokud má někdo snad pochybnosti či ví o nějaké chybě, může zaslat report prostřednictvím obvyklých kanálů (například Discord).
  • Vývojáři si jsou vědomi, že systém řízení při couvání by mohl být podstatně lepší, ale v současné době funguje víceméně správně. Jakékoliv snahy o další vylepšení by vyžadovaly zásadní úpravy některých mechanik, což by bylo na úkor jiných, plánovaných funkcí.
  • Základna se do hry nevrátí.
  • Možnost vizuální úpravy vozidel, například přidání maskovací sítě a podobně, v dohledné době není v plánu.
  • Zatím nejsou žádné konkrétní plány týkající se klanů. Je možné, že se v budoucnu objeví určitá vylepšení některých klanových mechanik, ale celkově je současný systém dostačující, funguje správně a nevyžaduje žádné neodkladné opravy. Zvažuje se nicméně jedna věc, a to možnost přidání vlastního loga klanu. Má to ale svá úskalí, hlavně to, aby toho hráči nezneužívali a nedávali si jako logo klanu hákové kříže a jiný nevhodný obsah. Prozatím se to tedy opravdu jen zvažuje. Stejně tak teď nejsou v plánu ani žádná exkluzivní vozidla pro klany, protože jejich výroba je nákladná a ve výsledku jej stejně získá jen malé procento hráčů. Nyní se chtějí vývojáři více zaměřit na obsah pro každého.
  • Neoblíbená mapa Pleternica z PvP odstraněna nebude, nicméně byla snížena šance, že se tato mapa objeví v bitvách na vyšších úrovních. Samotná mapa je prý ale cenná hlavně v tom, že rozšiřuje rozmanitost hry.
  • Okno, zobrazující přímo během bitvy aktuální postup v kontraktu, přidat bohužel nelze, protože výpočty dokončení cílů se provádějí až po skončení bitvy.
  • Vývojáři zváží možnost zvukové výstrahy, když tanku začne docházet některý typ z vezené munice.
  • Chybějící části ERY na platformách T-14 a T-15 oproti skutečnosti budou prověřeny.
  • Munice typu HEAT-MP, způsobující poškození i bez prostřelení pancíře, je zamýšlena jako varování. Cíl této mnohými neoblíbené mechaniky je donutit kempící tanky k pohybu. A prý to skutečně funguje. V současné době se však zvažuje, že poškození udělené bez prostřelení pancíře bude sníženo, nicméně k jeho úplnému odstranění nedojde.
  • Návrat alternativních zbraňových systémů na VBL ani Wiesel v tuto chvíli není v plánu. Není v plánu ani 20mm kanón pro MBT-70. Vývojáři se tím ale budou ještě zabývat a zváží to.
  • Nové mapy pro Globální operace nejsou v dohledné době v plánu. Tým pracující na mapách se aktuálně zaměřuje na Speciální operace, nové standardní PvE mise a nové mapy pro PvP (a to v tomto pořadí, protože PvP se dočkalo nové mapy celkem nedávno).
  • Nízký účinek soft-kill APS proti AI nepřátelům nebyl zamýšlen. Pokud je to chyba, zašlete vývojářům report.
  • Tank Type 99A2 by se v budoucnu měl dočkat určitých vylepšení, protože jeho současný stav není moc dobrý. Prozatím ale není stanoven žádný termín, jelikož zase tak špatně na tom toto vozidlo není. Nicméně případná vylepšení se pancíře příliš nedotknou a ani nedojde ke zlepšení deprese děla (ta je dána geometrií vozidla a větší sklon by způsoboval zasekávání děla do trupu tanku).
  • Tank CATTB se dočká vylepšení bočního pancíře. Čelní pancíř je však dostatečná a ani čas nabíjení se zlepšovat nebude.
  • Vozidla řady BMPT obdrží více munice pro autokanóny, aby její množství odpovídalo vozidlu T-15. To znamená, že namísto 900 nábojů jich budou mít 1200.
  • Toto je seznam vozidel s možností couvat stejně rychle jako při jízdě vpřed: AMX-10 RCR, Begleitpanzer 57, CATTB, FV101 Scorpion 90, FV101 Scorpion Kastet, FV101 Scorpion, FV107 Scimitar, FV438 Swingfire, Object 490, Rooikat 76, RST-V Shadow, Sabre, Taifun a Type 10.
  • Smysl raket na ruských bitevních tancích je ten, že mohou pomoci v určitých situacích, kdy potřebujete střílet na cíle pod maximální úhel sklonu děla. Je to také jediný typ munice pro ruská MBT, který je schopen způsobit poškození i bez proniknutí (pokud tedy nevozíte i HE náboje).
  • To, že někdy rakety padající na cíl shora způsobí plné poškození i vozidlům, která mají věže bez posádky, je dáno úhlem dopadu a hloubkou paprsku vycházejícího z principu HEAT munice. Systém tedy funguje tak, jak bylo zamýšleno. Pokud paprsek neprojde trupem vozidla a zasáhne pouze věž, poškození je snížené. Ale pokud je paprsek dostatečně dlouhý na to, aby prošel věží a pronikl i trupem, je výsledné poškození plné.

A to je vše. Pokud máte na vývojáře nějaké další otázky, zanechte jim je na oficiálním Discordu 😉

Zdroj: https://aw.my.games/en/news/general/developer-qa-february-5-2021

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.