Odpovědi vývojářů – pokračování

Na webu se objevily další odpovědi vývojářů na nejčastější otázky sesbíraných od hráčů. Jako obvykle, zde máte jejich stručný výcuc:

  • Nový kontrakt s novým odměnovým vozidlem přijde již v polovině března.
  • Vylepšení boční ERY na platformách Armata bude, nicméně ne v příští aktualizaci.
  • Současné střídání map v PvE, na které si lidé čím dál víc stěžují, je pozůstatek starého systému, který již pozbyl smyslu. Chystá se jeho kompletní přepracování (doufám, že se to bude týkat i PvP).
  • Šedé oko je vázáno na parametr „spotting_persistance“, který definuje, zda je vozidlo vidět, přestože již není přímo odhaleno. Jedná se o situaci, kdy vozidlo po svém odhalení zmizí, ale nepřítel si jakože stále pamatuje, kde bylo naposled spatřeno. To znamená, že kdykoliv se objeví žluté oko, je vozidlo odhaleno a nepřátelský tým ho vidí. Pokud je oko šedé, znamená to, že vozidlo bylo odhaleno již dříve a chystá se nepříteli zmizet (to je prodleva daná právě parametrem „spotting_persistance“). Tato doba mezi přímou viditelností vozidla a jeho úplným zmizením činí přesně 5 sekund. Existují však dvě konkrétní situace, kdy to takto jednoduše nefunguje. První je, když se objeví žluté oko (platí pro PvP) se znatelným zpožděním. Pokud se v této době zpoždění vozidlo opětovně skryje (například při rychlém vyjetí z poza úkrytu a opětovném zajetí do bezpečí), indikátor se zobrazí pouze jako šedé oko, protože se vozidlo skrylo rychleji, než se běžně objeví žluté oko. Druhá situace se týká použití kouřových granátů. Skrytí v kouři totiž úplně ignoruje parametr „spotting_persistance“ (logicky) a vozidlo zmizí okamžitě.
  • Pěchota typu „Sniper“ bude pravděpodobně přezkoumána a upravena. Důvodem je její čím dál větší výskyt v bitvách.
  • Vozidlo Shadow v budoucnu dostane kulomet pro boj s pěchotou.
  • Role lehkých tanků na bojišti je v prvé řadě ničit nepřátelská lehká vozidla (zejména AFV a TD). Pro tyto účely jsou tato vozidla vybavena vysokým stupněm odhalování, slušným kamuflážním faktorem, dobrou mobilitou a velkým poškozením za minutu. Jsou ale také určeny k pozorování a obraně, což znamená, že dokáží rychle proklouznout kolem MBT v první linii a rozpoutat zmatek za nepřátelskými liniemi.
  • Přestože skutečný Kurganets disponuje hydraulickým odpružením podvozku, není zatím v plánu mu tuto vlastnost přidat i do hry. Vozidlo si vede dobře i bez této funkce.
  • Řešení chyb nejsou předmětem těchto otázek a odpovědí. V tomto formátu chtějí vývojáři lidem předat jejich vizi a zodpovídat otázky ohledně designu hry. Nicméně veškeré reporty chyb jsou shromažďovány a co nejdříve opravovány (tak to je nejlepší vtip dne…).
  • Velmi oblíbený Shop bude i nadále součástí budoucích Battle Path kampaní (no tak hlavně, aby bylo ještě co kupovat, protože už teď si každý pořídil, co se dalo).
  • Speciální operace Spirithaven se brzy vrátí ve víkendové rotaci War Games.

A to je pro dnešek vše. Pokud máte na vývojáře nějaké další otázky, zanechte jim je na oficiálním Discordu 😉

Zdroj: https://aw.my.games/en/news/general/developer-qa-february-17-2021

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.