Munice pro všechny zdarma!

Asi jste si už všimli, že v poslední miniaktualizaci byly ze hry odstraněny ceny za munici. Popravdě, za munici se neplatilo již delší dobu a toto bylo pouze vyvrcholení celé změny. Hra Armored Warfare tak získala další výraznou odlišnost od konkurenčních titulů – munici zdarma pro všechny. Je to vstřícný krok vůči nám, hráčům, a současně snaha vývojářů sjednotit ekonomiku hry pro všechny herní režimy, kterými AW disponuje.

Otázkou ale je – není to tak trochu škoda? Munice je přece také určitá forma zboží, za které by se mělo platit, a Armored Warfare rozhodně nikdy nepatřilo k těm hrám, kde byste měli o kredity nouzi nebo se v bitvách dostávali do mínusu. Osobně zastávám názor, že výdaje spojené s bitvami by ve hře měli zůstat zachovány v celé šíři, neboť dávají určitý smysl, proč vlastně hráč ty kredity vydělává. Ne že by je nebylo za co utrácet, ale zbytečně tak hra přišla o další virtuální zboží, s nímž by se do budoucna dalo obchodovat.

Na druhou stranu lze pochopit snahu vývojářů sjednotit ekonomický systém hry, který byl příliš komplikovaný, protože množství vystřílené munice v jedné bitvě se dost výrazně lišil v závislosti na tom, zda hrajete PvP nebo PvE. A pokud se na to rovněž podívat ze strany příběhu, pak se absence nákupu munice může zdát dokonce jako logická. Přece jen, pokud máte být nájemný žoldák najatý nějakou soukromou korporací, pro kterou bojujete, dává smysl, že vám k tomu dají i prostředky. Jenže někdo by mohl namítnout, že v takovém případě byste měli dostat nejen munici zdarma, ale i celé tanky, vybavení a zásoby.

Ať už se na to podíváme z jakéhokoliv úhlu pohledu, situaci nezměníme. Dále platí, že náklady za nákup vozidel, jejich údržbu, vylepšování, vybavení a doplnění spotřebních věcí hradíte ze svého. Munici dodá váš zaměstnavatel. Zbytek je pak vaše odměna za špinavou práci, kterou odvádíte. Ve výsledku můžeme být rádi, že si díky tomu vyděláme o něco více. Nabízí se však otázka, zda v souvislosti s těmito změnami nepřijdou další. Přece jen, když se někde přidá, jinde by se zase mělo trochu ubrat. Jinak se za chvíli všichni budou topit v kreditech a co pak?

Co si o tom myslíte vy?

5 komentářů

Přeskočit k formuláři pro komentář

    • Beeda2004 on 16. 8. 2019 at 2:37
    • Reakce

    jinak doplnim ze hry byly spolu s nakupem munice odstraneny i opravy tanku v pvp

    1. Ježiši, no jo. Proboha proč? To jsou fakt matláci. Alespoň ty opravy tanku mohli nechat, vždyť to je pro PvP i PvE stejný…

        • Beeda2004 on 17. 8. 2019 at 3:09
        • Reakce

        v pve se za opravy tanku neplatilo, platils jen prepravni poplatek na misi a spotrebaky s tim ze tam byl urcitej limit kdyz umrels moc brzo tak ten poplatek nebyl plny castky

    • Tankista on 19. 8. 2019 at 14:35
    • Reakce

    Ono to přímo souvisí s nedostatkem hráčů. Tímto je chtějí přilákají do hry, no nevím, nevím, chtělo by to spíš zapracovat na něčem jiném. Ale pro to málo hráčů, co hru ještě hraje, je to dobrý počin.

      • Najlvin on 19. 8. 2019 at 15:06
      • Reakce

      Tím to není. Ve hře nikdy nebyl problém s vyděláváním. Jak psal Beeda, jde o to, že se tím snaží sjednotit ekonomiku pro všechny herní režimy, ať nemusejí mít rozdílné algoritmy pro výpočet odměn v RB, PvE, GLOPS a podobně.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.