Druhá fáze testování na PTS spuštěna

Po prvním kole testování aktualizace 0.33 a jeho přerušení kvůli zpracování veškeré zpětné vazby od hráčů se nám konečně otevírá druhé kolo. Máte tak možnost vyzkoušet si veškeré změny, které se chystají, a vyhrát i nějaké odměny. Chcete-li zjistit, co všechno nová aktualizace přinese do hry, a že toho opravdu není málo, podívejte se na náš předchozí článek, kde je vše popsáno. Oproti první fázi však došlo k několika změnám, viz níže.

Testovat se bude ještě tři dny. Pokud na PTS vyhrajete 12 PvE misí, získáte 5000 bitevních mincí pro aktuální kampaň Battle Path. Dalších 5000 mincí lze získat, pokud vyhrajete 12 PvP bitev. Pokud jste už však tyto odměny získali za účast v první fázi, znovu je získat nelze. Vyhrajete-li ale 24 PvE misí, obdržíte 2000 mincí pro nadcházející Battle Path. Stejně tak za 24 výher v PvP bitvách získáte těchto mincí dalších 2000.

  • 4. září: 18:00 – 22:00
  • 5. září: 18:00 – 22:00
  • 6. září: 18:00 – 22:00

Samozřejmě je velmi důležité, a ostatně je to i cílem celého tohoto testování, poskytnout vývojářům zpětnou vazbu v podobě připomínek, upozornění na chyby a podobně. Proto prosím všechny, kteří se PTS budou účastnit, aby tak učinili a vyjádřili svůj názor na připravované změny. Jedině tak se nám ve finále do hry dostane aktualizace bez zbytečných chyb.

Zpětnou vazbu ohledně rebalancu vozidel můžete zasílat skrze tento formulář. Veškeré chyby zase hlaste přes tento formulář. Samozřejmě jako obvykle můžete všechny vaše ostatní připomínky a návrhy zasílat i do vyhrazeného kanálu na oficiálním Discordu.

Seznam změn ve druhé fázi:

  • Proběhlo další vyvážení pancíře, DPM, průbojností, mobility atd. u všech vozidel VII. až X. úrovně
  • Byla změněna mechanika poškození ATGM raket tak, aby způsobovala mnohem menší minimální poškození u tlustého pancíře, ale zhruba stejné maximální poškození (tu větu nějak nechápu)
  • Trest v podobě ztráty kamufláže při vypálení ATGM rakety byl výrazně navýšen
  • Byly upraveny hodnoty průbojnosti a poškození munice typu HETA a HEAT-MP
  • Poškození HESH granátů bylo zvýšeno
  • Poškození za minutu u vozidel třídy MBT bylo sníženo
  • U vozidel třídy lehkých tanků byla mírně snížena hodnota kamufláže
  • Bylo opraveno několik chyb ve špatně uvedených parametrech mobility v garáži, které neodpovídaly novému nastavení vozidel
  • Změnily se vlastnosti ATGM raket, nyní po startu ihned zrychlují a lépe manévrují
  • Byly opraveny aktivní schopnosti tanků
  • Opraveno podivné klouzání vozidel na mostech a jejich následné uváznutí
  • Opravena chyba, kdy některá vozidla, například Kornet-EM, střílela i tehdy, aniž by měla připravená odpalovací zařízení ke střelbě
  • Proběhla další drobná vylepšení modelů tanků Leopard 2 a Leopard 2AV
  • Byl přepracován vzhled některých prvků uživatelského rozhraní, jako například tabulka vašeho a nepřátelského týmu, odpočítávající časomíra před zahájením bitvy a chat ve hře
  • Na mapě Port Storm bylo opraveno osvětlení tak, aby se odrazy na povrchu nádrží zobrazovaly správně
  • U vozidla Kornet-EM byla opravena chyba s pohybem odpalovacího zařízení
  • U vozidla M48 GAU-8 byl opraven problém, kdy zvuk střelby byl příliš potichu
  • U vozidla SBS Pindad byl opraven efekt jeho zničení
  • Výška model tanku T-72B byla nepatrně zvýšena
  • Ve druhé kapitole speciálních operací American Dream byla opravena chyba, která způsobovala nepřístupnost některých nepřátel během fáze úniku vlaku
  • V první kapitole speciálních operací Moscow Calling byla opravena chyba způsobující uváznutí Magnusova tanku v tunelu
  • Ve čtvrté kapitole speciálních operací Spirithaven bylo opraveno osvětlení této mapy při nastavení nízkých detailů
  • Na mapě Chemical Plant byl opraven vzhled modelu vlaku
  • Na mapě Frostbite byly opraveny různé poletující předměty
  • Na mapě Spearhead byly rovněž opraveny poletující předměty
  • Na načítací obrazovce PvP map se nyní zobrazují i polohy základen
  • Byl opraven problém s řízením kolových vozidel (bohužel není řečeno, který)
  • Opraven problém, kdy vaše vozidlo uvázlo ve vodě
  • Opraven problém, kdy bylo možné vysadit pěchotu pod vodou
  • Opraven problém, kdy se model radaru na vozidle AMX-13 DCA při deaktivaci nesložil správně
  • Opraven problém, který při střelbě HE granátů způsoboval objevení zprávy o žádném poškození
  • Opravena animace chůze pěchoty

Zdroj: https://aw.my.games/en/news/general/033-pts-stage-2-now-available

3 komentáře

  1. tady je jeste z discordu seznam znamych bugu v ptsku at uz potvrzenych nebo neoverenych.
    Ready Rack bug
    T-15 missile and autocannon bug
    CATTB model incorrect machinegun
    Collision physics and various assorted mobility issues
    Leopard 2A6 stockarmor turret bustle is 1500+ thick from behind
    All leclercs: Turbocharger module gives no extra hull traverse
    Kwon han potshot ability does not work with heat shells and designate
    Cortez still has gastank hp skills (the module itself got removed so they are useless now)
    The damage randomization change on ap shells is basically a 50% nerf on cortez for ap shells, not sure thats intended
    Type 96A turret ring (and ammorack) armor is too thing
    Hesh/hep shells still have a damage bonus
    Some LT/TD still have the heat shell damage bonus, and some dont
    Leopard 2AX coax accuracy value is wrong
    Leclerc proto upgraded ap shell has less damage then the stock one
    Vickers mk.7 heat pen values is to low
    9910/99a2 gun barrel length seems way to long

  2. Najlvine musim ty poradit jak si hral proty tanku K-2-tak ho musis strilet do ty veze jak ma ten kanon.nemusis mi dekovat, ja mam velke zkusenosty a rad tobe poradim. teto hre mam jiz 20 bitev a mam 8 tanku 10 tiru-hec, ve wotku mam 40 tanku 10 tiru a jiz hral 100 bitev v ty hre, rad ty nekdy zase poradym ahoj

    1. Ty jsi případ 🙂

Napsat komentář

Váš email nebude zveřejněn.