Co přinesla dnešní aktualizace

Asi jste dnes zaznamenali, že proběhla menší aktualizace. I když nejde o žádný velký update, faktem je, že toho i tak přinesla poměrně dost, a to i včetně několika zásadních úprav. Zejména pak návrat mechanizované pěchoty. Pojďme se na to tedy podívat podrobněji.

Mechanizovaná pěchota:

  • Spojenecká palba již nemůže spřátelenou pěchotu zabít (lze ji ale stále přejet)
  • Vylepšil se rozsah dohledu sniperů
  • Poškození mechanizované pěchoty vás již neochrání před AFK
  • Jednou za minutu může sniper označit nepřátelské vozidlo, aby dostávalo více poškození
  • Přidána nová medaile s názvem Recon Squad za odhalování nepřátel pomocí vaší pěchoty
  • Opravena dráha letu minometných granátů
  • Dosah minometných granátů se snížil na 350 metrů
  • Vaše statistiky nyní také ukazují dosažené výsledky týkající se pěchoty
  • Opraveno několik problémů s uživatelským rozhraním (označování pěchoty atd.).

Aktualizace rovněž zavedla do hry novou funkci pro hlavní bitevní tanky – koaxiální kulomety. Velké množství těchto MBT bude mít dostupné kulomety jako samostatný zbraňový systém. Mezi nimi lze přepínat stisknutím tlačítka 4 (defaultně) prakticky okamžitě.

Koaxiální kulomety mají nyní dostupné následující stroje:

Al-Husajn, Altaj, BM Oplot, C1 Ariete, Challenger 1, Sokol Challenger, Challenger 2, Challenger 2 ATDU, Challenger 2 Hades, Chieftain (celá řada), IS-7, K1A1, Kampfpanzer 70, Leclerc Prototyp, Leclerc, Leclerc T4, Leopard 1, Leopard 1A5, Leopard 2, Leopard Evolution, Leopardo Revolution, Leopard 2A5, Leopard 2A6, Leopard 2AV, M-50, M-51, Sabra Mk.2, M-95 Degman, M1, TTB, XM1, M1A1, M1A1 AIM, M1A1 Storm, M1A2, M1A2C, XM1A3, M48A3, M60, M60-2000, M60A1, M60A2, M60A3, Magach 5, Magach 6B, Magach 7A, Magach 7C, MBT-70, Merkava I, Merkava IIB, Merkava IID, Merkava III, Merkava IV, Merkava IVM, Object 187, Object 279, Object 279, Object 430, Object 490, OF-40, Sho’t Kal Dalet, T-14 Armata, T-14 Armata 152, T-14 Armata Hades, T-55, T-55 Enigma, T-55M1, T-62, T-62M, T-64A Mod. 1969, T-64A Mod. 1976, T-72M2 Wilk, T-72A, T-72B, T-72B3, T-72 Ural, T-80, T-80B, T-80U, T-90, T-90A, T-90MS, T-90MS Hades, Tira n6, Type 59-IIA, Type 69-II, Type 80-I, Type 85-IIM, Type 90, Type 90-II, Type 96, Type 96A, Type 96B, 9910, Type 99, Type 99A, Type 99A2, Type 99A2-140, Vickers Mk.7, VT-4

Berte prosím na vědomí, že všechny kulomety jsou ráže 7,62mm. Koneckonců, hra se odehrává ve 40. letech 21. století a všichni žoldnéři vybavili svá vozidla touto ráží. Kulomety střílí AP munici, které způsobují poškození 8-9 a mohou proniknout až 18mm tlustým pancéřováním. Jsou tedy použitelné jen proti pěchotě a velmi slabě pancéřovaným cílům, jako například Wiesel či Kornet. Lze je ale také použito jako efektivní prostředek k poškozování pneumatik u kolových vozidel.

Kinetické rakety:

Dále došlo k úpravám kinetických raket v rámci lepšího vybalancování těchto speciálních zbraní a vozidel jimi vyzbrojenými. Týká se to samozřejmě stroje M8 MGM-166 a Bradley AAWS-H. Viz následující soupis změn:

  • MGM-166: Střely již nezpůsobují poškození, pokud nepenetrují
  • MGM-166: Byl změněn limit, v rámci kterého rostou hodnoty penetrace a poškození se vzrůstající vzdáleností z 250-700m na 200-800m
  • MGM-166: Minimální a maximální hodnoty poškození v rámci vzdálenosti se pro oba typy střel změnily z 360-1189 na 360-1761
  • MGM-166: Minimální a maximální hodnoty penetrace v rámci vzdálenosti se změnily z 500-1500mm na 500-1400mm
  • MGM-166: Minimální a maximální hodnoty penetrace s vylepšenou municí se změnily 700-2100mm na 600-1800mm
  • MGM-166: Rychlost střelby se snížila z 20 na 15 ran za minutu
  • MGM-166: Ztráta maskování při střelbě se zvýšila z 30% na 50%
  • MGM-166: Dohled byl snížen z 400m na 360m
  • Bradley AAWS-H: Střely již nezpůsobují poškození, pokud nepenetrují
  • Bradley AAWS-H: Byl změněn limit, v rámci kterého rostou hodnoty penetrace a poškození se vzrůstající vzdáleností z 250-700m na 200-800m
  • Bradley AAWS-H: Minimální a maximální hodnoty poškození v rámci vzdálenosti se pro oba typy střel změnily z 360-1189 na 360-1761
  • Bradley AAWS-H: Minimální a maximální hodnoty penetrace v rámci vzdálenosti se změnily z 500-1500mm na 500-1400mm
  • Bradley AAWS-H: Ztráta maskování při střelbě se zvýšila z 30% na 50%
  • Bradley AAWS-H: Postih maskování při pohybu se zvýšil z 5% na 10%
  • Bradley AAWS-H: Dohled byl snížen z 400m na 360m

Obecné změny:

  • Časový požadavek na splnění achivementu „Clock is Ticking“ se zvýšil z 5 minut na 7 minut
  • Shadow RST-V: Byl opraven problém, kdy poškození munice tohoto vozidla způsobovalo dvojnásobné poškození

Zdroj: https://aw.my.games/en/news/general/maintenance-december-5

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.