Aktualizace – 28. ledna 2021

Na zítra, tedy 28. ledna 2021, je naplánována aktualizace hry, tentokrát na verzi 0.34.7657. Díky tomu od 8:00 po dobu přibližně pěti hodin nebude herní server k dispozici.

Změny v PvE:

  • Přidáno 35 kolových vozidel do nabídky umělé inteligence (viz tento článek)
  • Přidáno dalších 34 pásových vozidel do nabídky umělé inteligence (viz tento článek)
  • Upraven výběr vozidel pro takzvaná „velitelská vozidla“ (viz tento článek)
  • Velitelská vozidla mohou nově používat kouřové granáty

Taktéž bylo odstraněno zpoždění mezi odhalením vašeho tanku a zobrazením ikony oka v režimu PvE. Díky tomu teď budete vždy a okamžitě vědět, kdy vás nepřátelská AI vidí.

Aktualizována byla také mechanika reakce AI vozidel, aby došlo k omezení některých nepopulárních situací „snap shot“, tedy když na vás nepřátelská AI vozidla míří a střílejí ihned po té, co vás spatří. Nicméně nově si tato AI vozidla budou mnohem déle pamatovat vaši poslední pozici.

Obecné změny:

  • Hra si nyní pamatuje, jak jste otevírali nebo zavírali různé části uživatelského rozhraní v přizpůsobování vozidla a udržuje je v této podobě
  • Minimapy zobrazené v načítací obrazovce PvP režimu nyní ukazují počáteční pozice obou týmů
  • Opraveno několik menších problémů s vizuálními modely
  • Přidán obsah pro několik budoucích událostí

Zdroj: https://aw.my.games/en/news/general/maintenance-january-28

10 komentářů

Přeskočit k formuláři pro komentář

    • romino on 28. 1. 2021 at 9:04
    • Reakce

    Konečne bude PVE na X tieri ozajstný hardcore. Už sa tešim až to po 13tej zapnem a ocitnem sa tvarou v tvár UI velitelskému vozidlu Object490 🙂

      • Iosifek on 28. 1. 2021 at 9:30
      • Reakce

      A zjistíš, že na tom jsi úplně stejně jak předtím. U některých Spec. Ops. důstojníci byli a asi i zůstanou s upraveným/posíleným pancířem, takže je zepředu a z boku neprostřelíš ničím. Trochu jim ubírá jen HE artyn.
      Tohle je především u Kavkazkého konfliktu, ale i u některých dalších pozdějšíchých Spec. Ops.
      To víc pocítíš změnu indikátoru spotu. Dřív sice uvidíš, že jsi spotnutý, ale budeš svítit dýl. I když, zdá se mě, že to je jen z nouze cnost, protože dýl svítíš už tědˇ. Tedy to neaktivní oko (bílé) které je zabugované, svítí dýl než má a někdy vůbec.
      Ostatně tenhle duch tanku, tj. po zhasnutí je tank vidět ještě po určitou dobu bez zvýrazněné kontury, jednu chvíli zrušili úplně, a za tři měsíce vrátily zpátky. Teď tu dobu zřejmě ještě prodlouží.

      • MeJiX on 1. 2. 2021 at 11:00
      • Reakce

      Citace: „Konečne bude PVE na X tieri ozajstný hardcore“
      Jo to teda je. Nový nepřítel se zjeví v místech, kde nemá (mezi vaším týmem). Stejně tak mizí (bez kouřové clony) jen pár metrů
      od tebe. Střílí po tobě (500-600m daleko) ikdyž nejsi pro něj hrozba, ale to že má pár metrů od sebe MBT které to do něj šije ho nezajímá. On mě vidí, já jeho ne.
      Citace: „U některých Spec. Ops. důstojníci byli a asi i zůstanou s upraveným/posíleným pancířem, takže je zepředu a z boku neprostřelíš ničím. “
      Stalo se i mě. s Type 10 jsem se naprosto nechytal na něco, co bych na dvě rány měl sundat. Ani jsem ho neškrábl. Dokončit teď SpecOps vítězně? zapomeň na to. Bohužel problém jsou už i HARDCORE operace. A obzvlášť když vám z 5ti hráčů dva nehrají.
      T15 – za Hydru 1500 bodů? Děláte si srandu? Type 10 hned na začátku DEAD. Jsem schovaný s M48 GAU8 v křoví, nepřítel do mě šije jak o závod a já ho nevidím? On je na otevřeném prostranství a spotne mě? Já jeho ne? Už mě AW přestává bavit. Tahle hra už není oddechovka ale o nervy.

        • Iosifek on 1. 2. 2021 at 14:18
        • Reakce

        Většina toho co tu píšeš je nesmysl. Nechci tě urazit, ale lepší slovo mě nenapadá.

        Náhodné nalogování bootů je tu od začátku. Kdyby se rodili pořád na jenom místě, bylo by to dost fádní. Jednak dobrý hráč reaguje na zmněné podmínky rychle, a pak také máš v PvE 2x oživení a 1-3x doplnění Hp. K čmu by ti to jinak bylo.

        To že neprostřelíš něco, co bys měl je trochu problém, ale asi v něčem jiném než se domníváš. Nesoulad klienta se serverem. Tj., to vozidlo asi stojí trochu jinde u tebe a jinde na serveru. A taký, konec konců, všechny vozidla mají pancíř, a tak dingnou občas i papíráky.

        Booti jsou naprogramovaní podle chování dobrých hráčů. Budou pálit po tom papírově nejslabším. Musí tě ovšem vidět a to mu zařídí někdo jinej. Boot kterýho někde ve křoví nevidíš. Nebo i bos, kterej má dlouhej dohled. Klasicky tohle umí PL-1. I když jsou dohledy PvE mapách zkráceny na 1/2, tak ty mapy jsou malé, dohledy se překrývají. Na 600m tě nikdo nespotne, maximální spotovací vzdálenost je totiž 550m (to je vidět tak pokud hoří). Max. vykreslovací vzdálenost (viditelnost když spotuje někdo jiný) je ovšem 810m. Vzdálenost kdy jsi spotnutý vždy i přes kouřáky nebo budovu je 50m a méně. A i když má např. Sphinx psáno třeba 640m dohled, tak to je údaj který je rozhodmý pro odpočet cama protivníka. (640m dohled mínus 20% camo nepřítele = 512m dohledu). Do toho se počítá ještě křoví a stromy jekož i perky a retrofity + vlastnost tanku.

        Citace:
        „T15 – za Hydru 1500 bodů?“ Jakých bodů? Base expe? To bych chtěl vidět. To je možné na Leviatnovi, ne na Hydře.

        S Gaučkem si můžeš nechat o camu v křoví jen zdát. S každým výstřelem ti padá camo dolů, čím víc pálíš, tím jsi víc vidět. Máš na to vlevo dole indikátor. Navic, pokud jsi v křoví a nemáš velitele s perkem na průhled křovím, tak budeš možná penalizován na dohledu ty.

        Problém který vidím stále častěji je, že hráči prostě AW neumí hrát. Není to namířené na tebe, ale tak se věci mají. Nějaké herní mechaniky, strategie, jsou jim ukradený. Přímo z nich sálá tohle: „Já chci killy, dmg a ty s mě nepleť debile!“

        A že zůstnete ve hře jen dva? To je pro tebe výhoda, zbude na tebe víc dmg a killů. Vždyť ti ostatní hráči jsou pro tebe jen konkurence. To jsou tví protivníci, ne booti. Booti jsou jen to oč se hraje. 🙂

        • Iosifek on 1. 2. 2021 at 14:34
        • Reakce

        PS: Možná tyhle věci víš, možná ne. Ale to co mám AW za zlé je, že tyhle parametry nejsou nikde uceleně zveřejněny a nemáš se k nim jak dostat. Nedostatek komunikace ze strany AW.

          • MeJiX on 1. 2. 2021 at 21:26
          • Reakce

          JJ, neumím hrát AW, máš pravdu. Vše co popisuješ o tom moc dobře vím. A psal jsem že dva nehrají. To ale bylo v jiné hře.
          https://imgbox.sk/images/2021/02/01/qFweX.jpg

            • Iosifek on 2. 2. 2021 at 12:09

            Druhý umístění dle base expe, dobrej výsledek, ale kde máš těch zmiňovaných 1500 bodů?

            Taky ti sem dám výledek na dané mapě. Poznáš nějakej rozdíl? 🙂
            https://ibb.co/Ldp4Dsd

            • MeJiX on 3. 2. 2021 at 18:20

            měl jsme na mysli 1780 expů T15ky. V bitvě naprosto k hovnu. A když potkáš takové idioty dva v SpecOps jsi v hajzlu. Ano,máš pravdu, sopeřem není protivník, ale vlastní spoluhráč, ale u SpecOps ti to je jaksi na prd, když se nedostaneš do finále ne? Bodejť bych pak nebyl nasranej.

            • Iosifek on 4. 2. 2021 at 0:50

            1780 dmg nastřílené, to nejsou expy ani body.
            Je to jen hra. Nalogoval se do hry a někdo po něm něco chtěl, tak to šel udělat. To se stává i mě. Někdo zazvoni, manželka něco chce , zvoní telefon atd., atd. Taky to může být totální kopyto, dítě, duševně zaostalej ( jo, jo, i ti hrají hry) a tak podobně.
            Proč se kvůli tomu čílit? Oč on míň nastřílel, o to víc zbylo na tebe.
            Mezi slepými je jednoký král.

            • Iosifek on 4. 2. 2021 at 9:00

            PS. Taky je potřeba brát v úvahu technické problémy hry. Ani nespočítám, kolikrát jsem se někde Od 0.33 zasekl. Buď tím, že jsem někam najel a nemohl se hnout, nebo, že mě vypadlo ovládání a tank si dělal co chtěl nebo nedělal nic. Tj. stojíš na místě, nemůžeš se hnout, možná můžeš střílet.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.