Aktualizace 24. června – Battle Path začíná

Už je to tak, zítra, tedy 24. června 2021, vyjde aktualizace 0.36.8195. Z tohoto důvodu nebude herní server k dispozici od 8:00 po dobu cca pěti hodin. Od 24. června pak také startuje dlouho očekávaná událost Battle Path „Northern Wind„, a to včetně několika vylepšení:

  • Do obchodu s bitevními mincemi byly přidány legendární skiny, včetně těch ze Spirithaven a Desert Storm Raidu
  • Při nákupu předmětu v obchodě s bitevními mincemi se nyní v garáži zobrazí oznámení

Další změny se týkají speciální operace Famine:

  • Opraven problém „tanků padajících do neviditelné díry na mostě“
  • Opraven problém, kdy se opravy válečné lodi nezobrazovaly správně a konvoj se tak nevytvořil
  • Již není možné střílet skrz válečnou loď, protože byl opraven její kolizní model
  • Opraven problém, kdy se v misi objevovaly některé objekty z úvodní cutscény, pokud načítání trvalo příliš dlouho nebo pokud jste se k ní po odpojení znovu připojili
  • Odstraněna přední část sestřeleného letadla, která blokovala cestu u kostela
  • Opraveny textury na jednom z bunkrů, ze kterého vyjíždějí nepřátelé
  • Opraven problém, při kterém se v závěrečné cutscéně objevovala silueta městské brány
  • Opraven vzhled denní doby v úvodní cutscéně
  • V obou obtížnostech byla prodloužena doba příchodu nepřátelské vlny během fáze obrany válečné lodi
  • U extrémní obtížnosti byla zvýšena životnost vozidel konvoje ze 4400 na 6600 hp
  • U extrémní obtížnosti došlo k odstranění dodatečného poškození válečné lodi v případě, že nepřítel obsadí oba obranné body – systém nyní funguje jako na nižší obtížnost
  • Bezpilotní letouny nyní skutečně zasahují válečnou loď
  • Model válečné lodi se nyní mění s každou dodanou součástí
  • Model válečné lodi má nyní během fáze obrany nové animace
  • Pěchota s minomety se již nerodí na budovách
  • Bylo opraveno několik problémů s kolizí terénu, které způsobovaly, že se hráči zasekávali

Obecné změny ve hře:

  • V režimu Globálních operací je nyní opět k dispozici mapa Desert Crossing
  • Opraven problém, při kterém se voják v garáži teleportoval doprostřed mostu
  • Leopard 2: vzhled tohoto vozidla byl mírně vylepšen
  • Griffin 50mm: opraven problém, kdy model APS tohoto vozidla nevrhal stín
  • RST-V Shadow: opraven model kulometu tohoto vozidla tak, aby odpovídal jeho ráži
  • TTB: vylepšen vizuální model tohoto vozidla přidáním odpovídajícího modelu systému Trophy APS
  • Ve druhé kapitole speciálních operací Caribbean Crisis již nepřátelská AI neútočí na Zubra ihned po jeho objevení
  • Ve čtvrté kapitole speciálních operací Moscow Calling bylo opraveno blikání oken vězeňské budovy
  • Opraven problém, kdy po zničení nebo zmizení zaměřeného cíle nezmizel indikátor uzamčení cíle
  • Opraven kolizní model objektu barikády z pytlů s pískem, který se nachází na více mapách
  • V klientovi jsou opět k dispozici regionální čínské vlajky
  • Přidány různé skandinávské kamufláže a další související obsah

Zdroj: https://aw.my.games/en/news/general/maintenance-june-24

1 komentář

    • romino on 23. 6. 2021 at 21:06
    • Reakce

    No konečne už zajtra pár jedincov vrátane mňa si zahráme si švédskym novým STRV 2000 😀

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.