Aktualizace 11. listopadu 2020

Tuto středu 11. listopadu nebude od 8:00 po dobu cca 5 hodin k dispozici herní server. Důvodem je nasazení aktualizace 0.33.7478, která přináší zejména řadu úprav na vozidlech. Podrobnější informace o změnách najdete ve výpisu níže:

Změny HESH munice na tancích Challenger a PTZ-89
Tato vozidla obdržela následující změny HESH munice:

  • Granáty L31A5 přejmenovány na L31A4
  • Poškození HESH granátu u tanku Challenger 1 sníženo z 510 na 460
  • Poškození HESH granátu u tanku PTZ-89 sníženo z 510 na 430
  • HESH munice na PTZ-89 má nyní stejnou penetraci a rychlost jako u Challengera 1

Změny tanku Leopard 2
Všechny tanky série Leopard od úrovně VII až po X byly upraveny:

  • Přidán vylepšený „Propellant“ modul, čímž se snížila ztráta penetrace AP munice na vyšší vzdálenost o 10%
  • Byla vylepšena tloušťka střední a zadní části boků o 20mm
  • Čas nabíjení se zlepšil o 0,4s

2T Stalker

  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)

AFT-10

  • Průraznost raket ATGM se zvýšila z 1400mm na 1450mm
  • Poškození raket ATGM se zvýšilo z 1200 na 1300
  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)
  • Rakety ATGM nyní zrychlují na maximální rychlost letu rychleji
  • Rakety ATGM jsou nyní o něco méně agilní, ale také méně ovlivňovány soft-kill APS

Altay

  • Opraveny hodnoty pancéřování v popisku tohoto vozidla tak, aby odpovídaly skutečným hodnotám

BMP-3 a BMP-3M

  • Pancéřování těchto vozidel bylo vylepšeno (jejich čelní pancíř je nyní v určité vzdálenosti schopen odolat palbě automatických kanónů ráže 30mm)

BMPT Mod.2000

  • Ztráta průraznosti AP munice na větší vzdálenost se zvýšila, a to na stejnou hodnotu jako u jiných vozidel
  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)
  • Rakety ATGM jsou nyní o něco méně agilní, ale také méně ovlivňovány soft-kill APS
  • Poškození raket ATGM zvýšeno z 920 na 1000

BMPT Mod. 2017

  • Ztráta průraznosti AP munice na větší vzdálenost se zvýšila, a to na stejnou hodnotu jako u jiných vozidel
  • Prodleva mezi vypuštěním raket ATGM zvýšena z 3s na 4s
  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)
  • Vozidlo již nestřílí z obou hlavních kanónů najednou
  • Průraznost raket ATGM se zvýšila z 1000mm na 1100mm
  • Poškození raket ATGM se zvýšilo z 850 na 900

BMPT-72

  • Poškození raket ATGM zvýšeno z 850 na 900
  • Prodleva mezi vypuštěním raket ATGM byla snížena ze 4s na 3s
  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)
  • Vozidlo již nestřílí z obou hlavních kanónů najednou

Bradley FV

  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)
  • Poškození AP granátů ráže 30mm zvýšeno z 23 na 32
  • Rychlost střelby se zvýšila ze 400 na 450 ran za minutu
  • Průbojnost AP granátu ráže 40mm se zvýšila z 210mm na 230mm
  • Prodleva mezi vypuštěním raket ATGM snížena ze 3s na 2s
  • Poškození tandemovými HEAT raketami se zvýšilo z 850 na 900
  • Průraznost tandemových HEAT raket se zvýšil z 950mm na 1000mm

CRAB

  • Prodleva mezi vypuštěním raket ATGM snížena ze 3s na 2s
  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)
  • Rakety ATGM nyní zrychlují na maximální rychlost letu rychleji
  • Trest v podobě ztráty kamufláže při střelbě raket byl nepatrně snížen

Hunter AFV

  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)
  • Poškození AP munice ráže 40mm zvýšeno z 38 na 44
  • Průraznost AP munice ráže 40mm se zvýšila z 192mm na 210mm
  • Rychlost střelby AP munice ráže 40 mm snížena ze 450 na 400 ran za minutu

K-153C Raybolt

  • Dohled vozidla se zvýšil ze 425 na 440 metrů
  • Trest v podobě snížení maskování při střelbě raket byl nepatrně snížen
  • Doba potřebná pro uzamčení cíle byla snížena z 1,7s na 1,6s
  • Čas přebití zásobníku byl snížen ze 17s na 15s

K21

  • Průraznost AP munice ráže 40 mm se zvýšila z 210mm na 230mm

K21 XC-8

  • Toto vozidlo má nyní Ready Rack zásobník pro čtyři střely s prodlevou mezi jednotlivými výstřely 3,5s a dobou celkového nabíjení 5s

Kornet-EM

  • Poškození raket ATGM se zvýšilo z 900 na 1100
  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)
  • Rakety ATGM nyní zrychlují na maximální rychlost letu rychleji
  • Rakety ATGM jsou nyní o něco méně agilní, ale také méně ovlivňovány soft-kill APS
  • Opraven problém, kdy toto vozidlo nezpůsobilo správné poškození při střelbě v režimu jednoho výstřelu

Leclerc T-40

  • Průraznost AP munice ráže 40mm se zvýšila z 210mm na 230mm

M1128 Stryker

  • Čas nabíjení základní zbraně se snížil z 6,2s na 4,5s

M113 Hellfire

  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)

M1134

  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)
  • Poškození tandemovými HEAT raketami se zvýšilo z 850 na 900
  • Průraznost tandemových HEAT raket se zvýšil z 950mm na 1000mm
  • Bylo odstraněno omezení určující množství raket ATGM, které mohou být současně ve vzduchu

NM142

  • Poškození tandemových HEAT raket se zvýšilo z 850 na 900
  • Průraznost tandemových HEAT raket se zvýšil z 950mm na 1000mm
  • Prodleva mezi vypuštěním raket ATGM snížena ze 3s na 2s
  • Rakety ATGM nyní zrychlují na maximální rychlost letu rychleji
  • Trest v podobě snížení kamufláže při střelbě raket byl nepatrně snížen
  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)

Ramka-99

  • Ztráta průraznosti AP munice ráže 30mm na větší vzdálenost se zvýšila na stejnou hodnotu jako u jiných vozidel
  • Prodleva mezi vypuštěním raket ATGM snížena ze 4,5s na 3,5s
  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)
  • Vozidlo již nestřílí z obou hlavních kanónů najednou

Rosomak

  • Poškození AP munice ráže 30mm zvýšeno z 23 na 32
  • Rychlost střelby se zvýšila ze 400 na 450 ran za minutu

Rosomak M1

  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)
  • Poškození AP munice ráže 30mm zvýšeno z 23 na 32
  • Rychlost střelby se zvýšila ze 400 na 450 ran za minutu

Sphinx

  • Poškození raket ATGM zvýšeno ze 750 na 850
  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)
  • Rakety ATGM nyní zrychlují na maximální rychlost letu rychleji
  • Rakety ATGM jsou nyní o něco méně agilní, ale také méně ovlivňovány soft-kill APS
  • Průbojnost AP munice ráže 40mm se zvýšila z 210mm na 230mm
  • Vylepšená penetrace AP munice ráže 40mm se zvýšila z 252mm na 260mm

T-72 Ural

  • Pancíř vozidla byl lépe vyvážen a celkový vzhled vizuálního modelu tanku prošel vylepšením

T-15 Armata

  • Průraznost raket ATGM se zvýšila z 1200mm na 1300mm
  • Poškození raket ATGM se zvýšilo z 900 na 1100
  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)
  • Rakety ATGM nyní zrychlují na maximální rychlost letu rychleji
  • Rakety ATGM jsou nyní o něco méně agilní, ale také méně ovlivňovány soft-kill APS

T-90MS

  • Byla opravena pozice výmetnic kouřových granátů

Typ 89

  • Opraven problém, kdy mechanizovaná pěchota za určitých okolností po vysazení zemřela

VCAC Mephisto

  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)

VBR

  • Dohled vozidla se zvýšil ze 410m na 430m
  • Poškození vylepšených raket ATGM se zvýšilo z 600 na 650
  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)
  • Rakety ATGM nyní zrychlují na maximální rychlost letu rychleji
  • Rakety ATGM jsou nyní o něco méně agilní, ale také méně ovlivňovány soft-kill APS
  • Trest v podobě ztráty kamufláže při střelbě raket byl nepatrně snížen

Warrior

  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)
  • Rakety ATGM nyní zrychlují na maximální rychlost letu rychleji
  • Rakety ATGM jsou nyní o něco méně agilní, ale také méně ovlivňovány soft-kill APS
  • Rychlost střelby se zvýšila ze 400 na 450 ran za minutu
  • Poškození základní rakety ATGM bylo zvýšeno z 500 na 550
  • Poškození vylepšených raket ATGM bylo zvýšeno z 560 na 600
  • Ztráta průraznosti AP munice ráže 30mm na větší vzdálenost se zvýšila na stejnou hodnotu jako u jiných vozidel

Wiesel HOT

  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)

Wilk XC-8

  • Poškození u munice typu PELE se zvýšilo z 550 na 600
  • Doba nabíjení rakety snížena ze 4s na 3,5s

ZTQ-15

  • Bylo upraveno rozložení ERA pancíře tak, aby se snížil počet neúmyslných slabých míst
  • Opraven problém, který způsoboval, že se zášlehy při střelbě z kulometu objevovaly na nesprávném místě

ZUBR PSP

  • Poškození tandemových HEAT raket se zvýšilo z 850 na 900
  • Průraznost tandemových HEAT raket se zvýšil z 950mm na 1000mm
  • Prodleva mezi vypuštěním raket ATGM snížena ze 3s na 2s
  • Doba nabíjení raket snížena ze 4s na 3,5s
  • Rakety ATGM nyní zrychlují na maximální rychlost letu rychleji
  • Trest v podobě ztráty kamufláže při střelbě raket byl nepatrně snížen
  • Minimální poškození způsobené neprobitými raketami ATGM bylo upraveno tak, aby se více zohledňovala tloušťka pancíře (zásahy silného pancíře nyní způsobují menší poškození)

Obecné změny

  • Opraven problém, který umožňoval nesprávné nabití zásobníku při přepínání nábojů během procesu nabíjení
  • Opraven problém, který rozbil některé HE granáty
  • Opraven problém s aktivní schopností Defense, která nesprávně snižovala hodnotu rychlosti otáčení trupu
  • WPB Anders, PL-01 a Draco: Odebrán modul, který u těchto vozidel zlepšuje čas při přepínání mezi různými typy granátů, protože tato vozidla již mají tuto schopnost ve výchozím nastavení
  • Opraven kolizní model děla na XM1A3 Archangel
  • Opraven problém, kdy si tank Leopard 2 zachovával název Leopard 2A4HU i poté, co byl tento skin z vozidla odstraněn
  • Port Storm: Opraveny textury na několika budovách
  • Opraven vzácný problém, kdy některá vozidla AI na hráče nestřílela
  • Byl opraven problém, který vznikl v aktualizaci 0.33 a který způsoboval, že počítače s výrazně výkonnějšími GPU oproti jejich CPU trpěly ztrátami výkonu
  • Opravena chyba, která způsobovala, že stíny vozidel zůstávaly, i když vozidla již nebyla vykreslena
  • Opraven problém, kdy odpočet obměny PvE misí v HQ neodpovídal skutečnému odpočtu serveru
  • Opravena řada menších problémů s vizuálními modely
  • Opraveny některé menší problémy s uživatelským rozhraním
  • Přidán obsah pro nadcházející události

Zdroj: https://aw.my.games/en/news/general/maintenance-november-11

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.