A je to tu! Zítra, tedy 30. listopadu 2021, se dočkáme uvedení nové velké aktualizace hry, která tentokrát nese označení 0.38 a podtitul „Exodus“ (jak příhodné, vzhledem ke stavu hry). Z tohoto důvodu nebude herní server od 8:00 po dobu přibližně 5 hodin k dispozici. Stručný výpis změn najdete níže.
Obecné změny:
- Bod zaměřování mechanizované pěchoty byl přesunut 1 metr nad model (dříve to byly 2 metry), což způsobí, že mechanizovaná pěchota bude hůře zaměřitelná (nepůjde tak snadno zaměřit přes kopce nebo překážky)
- Náboje 3VBK25 a 3VBK27 HEAT jsou nyní označeny jako tandemové HEAT (jedná se pouze o aktualizaci uživatelského rozhraní, tuto vlastnost měly vždy)
- Změněno nepříjemné pískání turbínových motorů v odstřelovacím režimu
- Název makedonské vlajky změněn na Severní Makedonie
- Byla výrazně snížena průbojnost HE střel u mnoha autokanónů, aby odpovídala zamýšlenému chování
- Upraven byl model pohybu několika vozidel (Sabra Mk.2, Centauro 155, PLZ-05, PLZ-89, Panzerhaubitze 2000 a Palmaria), hodnoty zrychlení a dráhy pohybu korby zůstávají zhruba stejné jako dříve
- Řada vozidel nyní může okamžitě přepínat mezi typy munice (BMP-1, BMP-1P, BMP-2, BMD-1, BMD-1P, BMD-2, ZBD-86, BVP M-80A, XM800T, Objekt 187 a Begleitpanzer 57)
- Přidáno MRS zrcátko na hlavně některých tanků řady Leopard 2
- Změněny výpočty pancíře ERA tak, aby ERA 1. generace (např. Kontakt-1) již nechránila vozidlo před kinetickými střelami X. úrovně
- Opraven problém, kdy indikátor průraznosti mohl při míření na neproniknutelný objekt zobrazovat nesprávné barvy
- Opraveno velké množství problémů s vizuálními modely malých vozidel
- Opravena řada drobných problémů s uživatelským rozhraním
- Přidána nová garáž tematicky navazující na novou speciální operaci, která rovněž přichází s touto aktualizací
- Byly pečlivě analyzovány výkony útočných střel „top-down“ (střely, které přelétají nad cílem a explodují nad ním) a došlo k aktualizaci jejich parametrů; a tím se také opravila trajektorie těchto střel, takže nyní fungují spolehlivěji
Změny vozidel:
- C13 TUA: průbojnost raket BGM-71F TOW-2B zvýšena z 250mm na 400mm
- M1134: průbojnost raket BGM-71F-6 TOW-2B Aero zvýšena z 300mm na 450mm
- NM142: průbojnost raket BGM-71F-6 TOW-2B Aero zvýšena z 300mm na 450mm
- ZUBR PSP: rakety BGM-71F TOW-2B nahrazeny BGM-71F-6 TOW-2B Aero s průbojností 450mm
- AMX-13 DCA: opraven problém, kdy aktivní schopnost radaru příliš snižovala faktor maskování
- AS21 Redback: snížena průbojnost střel PELE ze 165mm na 120mm
- BMP-3: opraven problém, kdy při vylepšení pancéřování ERA mizely vrhače kouřových granátů
- Expeditionary Tank: věž se nyní správně počítá jako bezpilotní a má snížené poškození
- FV107 Scimitar: snížena průbojnost střel APSE ze 165mm na 90mm
- FV721 Fox: odpalovací zařízení ATGM se nyní může zvedat a sklápět
- FV438 Swingfire: byla trochu snížena počáteční rychlost letu raket, takže vozidlo nyní může pohodlněji trefovat cíle skryté za krytem
- Hunter AFV: snížena průbojnost střel PELE ze 165mm na 120mm
- K21: AP munice pro věž K40 má nyní průbojnost 230mm a způsobuje poškození 80 bodů; HE munice pro věž K40 má nyní průbojnost 30mm a způsobuje poškození 120 bodů; AP munice pro věž CTAS má nyní průbojnost 300mm a způsobuje poškození 65 bodů; HE munice pro věž CTAS má nyní průbojnost 16mm a způsobuje poškození 98 bodů
- Kampfpanzer 70: opraven problém, kdy přepínání mezi typy nábojů trvalo příliš dlouho
- KTO Rosomak: průbojnost AP nábojů zvýšena ze 150mm na 170mm
- LAV 600: zkrácena doba mezi výstřely z 6 na 3 sekundy
- Leopard 1A5: opraven problém s kolizním modelem, který způsoboval, že se toto vozidlo zasekávalo v budovách a jiných objektech
- M50 Ontos: toto vozidlo má nyní dva volitelné moduly pro dva různé herní styly – jeden umožňuje vystřelit všechny náboje rychle za sebou (podobně jako to uměl Ontos před opravou) a druhý zachovává nižší rychlost střelby, ale zároveň je vozidlo přesnější
- M48 Patton: toto vozidlo získalo dva nové moduly – vylepšený stabilizátor optiky (snižuje postih z přesnosti při pohybu věže a střelbě) a vylepšený držák děla (snižuje postih a přesnosti při pohybu)
- M60 Patton: byly opraveny problémy se zasahováním děla do korby tohoto vozidla
- M8-120 Thunderbolt II: byly aktualizovány hodnoty pancíře tohoto vozidla v uživatelském rozhraní tak, aby odpovídaly skutečným hodnotám
- Marder 2: snížena průbojnost střel PELE z 245mm na 125mm
- NM142: základní střely TOW mají nyní tandemovou hlavici HEAT
- Rooikat 76: vlastnost Stealthy nahrazena vlastností Marksman; odstraněn modul Improved Reverse; aktivní schopnost Designate Target nahrazena schopností Zero In; částečně zlepšena rychlost při couvání vozidla
- Rosomak M1M: snížena průbojnost střel PELE ze 150mm na 95mm a snížena průbojnost vylepšených střel PELE ze 160mm na 120mm
- Scorpion Kastet: věž se nyní správně počítá jako bezpilotní a má tak snížené poškození
- Sho’t Kal Dalet: byly opraveny problémy se střelbou z děla tohoto vozidla, dále byl opraven problém, kdy se tento tank při zrychlování a rozjezdu nadměrně koupal dopředu a dozadu
- Sprut-SD: vylepšen vizuální model pasů
- Stingray 2: opraven problém s kolizním modelem, který způsoboval, že se toto vozidlo zasekávalo v budovách a jiných objektech
- T-80: toto vozidlo obdrželo tři nové moduly, aby odpovídalo své nové třídě – vylepšené senzory FCS (snižují postih za přesnost při střelbě a při otáčení podvozku), vylepšený stabilizátor děla (zlepšuje přesnost při pohybu) a vylepšenou optiku střelce (zlepšuje celkovou přesnost)
- Taifun II: opraven problém, kdy přesnost střel APFSDS byla bezdůvodně horší než u ostatních typů munice
- TAM 2IP: opraven problém, při kterém vozidlo ztrácelo kamufláž za pohybu a ještě více při střelbě; dále byl praven problém, kdy se pozice paprsku Laser Lock zobrazovala různým hráčům různě; opraven byl také problém, kdy paprsek schopnosti Laser Lock po aktivaci (na krátký okamžik) mířil špatným směrem
- Type 90: opraven kolizní model věže tak, aby již nebyla blokována stěnami a jinými objekty
- Type 96B: střela ráže 125mm Type III má nyní penetrátor z ochuzeného uranu
- VBL: průbojnost střel PELE snížena ze 120mm na 80mm
- VBR: průbojnost střel PELE snížena ze 105mm na 70mm
- Warrior: průbojnost AP střely zvýšena ze 150mm na 170mm
- WZ-1224: toto vozidlo dostalo tři nové moduly, aby odpovídalo své třídě – vylepšené senzory FCS (snížení postihu z přesnosti při střelbě a otáčení podvozku), vylepšený stabilizátor děla (zlepšení přesnosti za pohybu) a vylepšenou optiku střelce (zlepšení celkové přesnosti)
- XM247: došlo ke snížení tloušťky čelního pancíře; snížena byla také průbojnost střel PELE z 270mm na 190mm
- ZUBR PSP: základní střely TOW mají nyní tandemovou hlavici HEAT
Změny PvE:
- V této aktualizaci do hry přichází nová sezóna Speciálních operací s první misí zvanou Burning Grounds (více zde)
- Společně s novou misí Speciálních operací byly přidány i nové achivementy: Volcanic Madness, Burning Grounds, Volcanic Vehicles, Pyre, Rapid Response a také achievementy specifické pro danou třídu vozidel
- Speciální operace „Plague“: zničené autobusy mají nyní správný kolizní model
- Speciální operace „Death“: odstraněna lodní kotva, na které se hráči často zasekávali; opraven kolizní model sněhové závěje, aby se na ní hráči již nezasekávali; opraven problém, kdy se hráči mohli zaseknout u budov (pod balkony) na levé trase; opravena chyba umožňující hráčům obejít brány a pohybovat se směrem k závěrečné oblasti na okraji mapy
Zdroj: https://aw.my.games/en/news/general/maintenance-update-038
6 komentářů
Přeskočit k formuláři pro komentář
Radšej si počkam na ofiko list changes 🙂
Autor
To je oficiál, jen to ještě nebylo oficiálně zveřejněné 😉
Keď máš take zákulisné infošky, nenaznačiš aký to bude ten nový X premiak AFV?
Môhli by naň dať nejaku vianočnu akcošku, a vyjazdiť si nejakeé looty zdarma ako to bolo na ZTQčko 🙂
O tom zatím nic nevím.
Tak zítřkem konečně nastává pořádný exodus😹
Bůh jim žehnej, exodus se zrychlí.