Aktualizace 0.36 přichází

Už je to tak. Zítra, tedy 8. června 2021, vychází dlouho očekávaná aktualizace 0.36. Ta do hry přináší spoustu nového obsahu a úprav. Z toho důvodu nebude herní server od 8:00 hodin k dispozici, a to nejméně po dobu pěti hodin. A co všechno přináší?

V této aktualizaci na vás především čeká třetí mise speciální operace Apokalypsa. V nové kapitole Ivo Rinaldi a Igor Kopylov vylodí poblíž Mostaru, aby s místními obchodníky vyjednali stálé dodávky potravin. Věci samozřejmě nepůjdou podle plánu, ale taková je povaha života v apokalyptické pustině. Tato mise je dostupná stejným způsobem jako ty předchozí – abyste se k ní dostali, musíte nejprve dohrát předchozí kapitoly „Mor“ a „Válka“. Nová kapitola samozřejmě přináší i vlastní sadu achivementů a odměn, včetně nové kamufláže a hráčského avatara. K dispozici jsou také nové mechaniky, zejména bombová vozidla používaná nepřátelskou AI.

Další významnou součástí aktualizace je revize a opravy chyb na mapě Ghost Field. Bylo opraveno velké množství problémů na této mapě. Změny se týkají také PvE operací, které používají jako základ tuto mapu (Snake Bite, Albatross, Umbrella). Změn se ale také dočkaly zvuky motorů. Ty byly aktualizovány, a to včetně způsobu jejich interakce se zatížením vozidla, aby vám hra nabídla realističtější zážitek. Tato změna se týká dieselových a benzinových motorů.

Aktualizace 0.36 bude k dispozici minimálně do září a v jejím průběhu bude probíhat další přísun obsahu formou menších aktualizací. Ty přinesou spoustu nových a zajímavých věcí- Zde je ukázka toho, na co se můžete v létě těšit:

  • Battle Path „Severní vítr“ se skandinávskou tématikou, který přijde na přelomu června a července
  • Epická letní akce s další sadou jedinečných cen, která přijde v srpnu
  • Několik oslav, dárků a bonusů
  • Pět nových standardních misí PvE
  • Další nové skiny a docela parádní MBT (že by konečně naše T-72M4CZ?)
  • Vylepšení a revize uživatelského rozhraní
  • Různé menší funkce, rebalance a opravy
  • A mnoho dalšího

Seznam změn

Nové zvuky motorů

  • Byly aktualizovány zvuky motorů a převodovek mnoha vozidel ve hře a také způsob, jakým interagují se zatížením, aby vám hra nabídla realističtější zážitek. Tato změna se týká dieselových a benzinových motorů.

Obecné změny

  • Aktivní schopnost Override má nyní v popisu parametr „handling“, který odpovídá snížení rychlosti při řízení vozidla (nemění to funkci schopnosti).
  • Samonaváděcí střely a střely naváděné shora dolů (včetně Javelinů) nyní mohou správně sestřelovat letící cíle (tato oprava byla nahlášena v předchozí aktualizaci, ale předtím nebyla správně implementována)
  • Opraven problém, kdy létající nepřátelská vozidla zůstávala uzamčena, i když nebyla pro hráče viditelná (tato oprava byla nahlášena v předchozí aktualizaci, ale předtím nebyla správně implementována)
  • Přidáno několik nových vozidel (Type 10, Object 195 a CATTB) do seznamu dočasných vozidel, která lze aktivovat na 1 den (tato oprava byla nahlášena v předchozí aktualizaci, ale předtím nebyla správně implementována)
  • Omezena maximální volná výška kamery v replayích
  • Všechny nevyužité kupóny na bitevní mince uzamčené k předchozím bitevním cestám lze nyní prodat za kredity
  • Optimalizován proces načítání modelů vozidel
  • Optimalizován proces zaměřování mechanizované pěchoty
  • Přidán obtisk a vlajka komunity LABS

Změny vozidel

  • Byl změněn typ střely pro autokanón 3UOF-8 z HE na HEI-AC, což má vliv na následující vozidla, jejichž HE střely mají zápalný účinek: BMD-2M, BMP-3M a ZBL-08
  • M1128 Stryker a BMP-3M Dragun mají nyní ve svých vylepšeních správný odemykací žeton 9. úrovně
  • Upraveno nastavení sklopení děla u vozidel řady Centauro tak, aby se dělo při sklopení nezasekávalo do korby
  • Opraveny úhly kamery z pohledu první osoby u vozidel řady BMPT.
  • Opraven vzhled skinů ICE
  • Vozidla Abrams MBT již nemají obtisky praporů oříznuté
  • Z popisu vozidel Hades byl odstraněn rys Upgrade Projects (projekty modernizace)
  • Do popisu následujících vozidel přidána vlastnost Kompletní kouřová clona: Stalker, Kurganec, CATTB, K21 XC-8, Panzer 87-140, VCAC Mephisto, Wilk XC-8 a WWO Wilk
  • Opraveno velké množství drobných vizuálních a kolizních problémů u více modelů (drobné úpravy textur apod.)
  • Přidáno několik nových prostředků a skinů
  • Abrams AGDS: Opraven vzhled raketometu tohoto vozidla
  • CRAB: Opraven vzhled raketometu tohoto vozidla
  • BM Oplot: Opravena chyba děla při pohledu do stran, aby se dělo neprořezávalo přes moduly APS
  • BMP-3M: Toto vozidlo je nyní uvedeno jako „ruské“ místo „sovětské“
  • Challenger 1: Zvětšena tloušťka spodní části spodního čelního plátu o 30 mm
  • Challenger 1 Falcon: Zvětšena tloušťka spodní části spodní čelní desky o 90 mm
  • Challenger 2: Zlepšena celková kvalita modelu tohoto vozidla
  • Challenger 2: Zadní pancíř klece tohoto vozidla se nyní při jízdě houpe.
  • Challenger 2: Upravena pozice děla při pohledu dozadu, aby se dělo neprořezávalo skrz pancíř klece.
  • Challenger 2: Zvětšena tloušťka spodní části spodního čelního pancíře o 50 mm
  • Challenger 2 Hades: Střela HESH nyní způsobuje stejné poškození jako u progresivního Challengeru 2 (440 bodů)
  • Challenger 2 ATDU: Zlepšena celková kvalita modelu tohoto vozidla
  • Challenger 2 ATDU: Zadní pancíř klece tohoto vozidla se nyní při pohybu houpe.
  • Challenger 2 ATDU: Upravena pozice děla při pohybu směrem dozadu, aby se dělo neprořezávalo skrz pancíř klece.
  • Challenger 2 ATDU: Zvětšena tloušťka spodní části spodního čelního pancíře o 60 mm
  • Chieftain Mk.6 Leader: Aktualizován strom vylepšení tohoto vozidla
  • Chieftain Mk.6 Leader: Přidán modul vylepšeného nabíjecího mechanismu (pouze změna uživatelského rozhraní, žádné skutečné zlepšení výkonu)
  • Griffin 50mm: Opraven vzhled kamufláže tohoto vozidla
  • Hunter AFV: Opraven neprostupný věžový prstenec tohoto vozidla
  • K21: Zvýšena průbojnost základního náboje z 220 na 300
  • K21: Zvýšeno poškození HE granátů z 23 na 30
  • Kornet-D1: Přepnutí ze standardních ATGM na termobarické již netrvá celou dobu nabíjení, nyní trvá pouze 3 sekundy
  • Kornet-D1: Termobarické střely ATGM lze nyní odpalovat v režimu samonavádění
  • Kornet-D1: Opravena elevace a deprese kamery v režimu první osoby (na -20 a +60 stupňů)
  • Kornet-D1: Opravena animace nasazení odstřelovače
  • Kornet-EM: Držáky odpalovacích zařízení nyní dostávají minimální poškození
  • Kornet-EM: Odstraněno částečné dobíjení zásobníků z tohoto vozidla
  • Kornet-EM: Opravena animace nabíjení při střelbě dozadu
  • Leclerc Prototype: Údaje v popisu tohoto vozidla byly aktualizovány
  • Leclerc T4: Snížena tloušťka zadního pancíře věže o 50 mm
  • M113 Hellfire: Mírně zvětšen poloměr nasazení kouře tohoto vozidla
  • M1A1 Storm: Zvětšena tloušťka radlice o 300 procent
  • M1A2 Abrams: Opraven vzhled skinu Liberty Alpha tak, aby odpovídal původně propagovanému vzhledu
  • M50 Ontos: Opraven problém, kdy zapnutí omezení kamery kameru podle deprese zbraně vedlo k tomu, že zbraně nebylo možné v režimu první osoby zaměřit vodorovně
  • M60A2 Starship: Přepracováno pancéřování tohoto vozidla v souladu se standardy aktualizace 0.33
  • M8 MGM-166: Změněno poškození střelou kulometu ráže 12,7mm z 8 na 15 bodů
  • M8 MGM-166: Přepnutí z hlavní zbraně na kulomet nyní trvá 0,5 s
  • MBT-70: Upravena pozice děla při pohledu dozadu, aby se dělo neprořezávalo skrz korbu
  • Panzer 87-140: Sníženo poškození nepenetrujícím projektilem z 359 na 129
  • PL-01: Modul oddílu pro vojáky byl přesunut ze sekce vylepšení pancíře do sekce mobility
  • Rooikat 76: Do popisu tohoto vozidla byla přidána vlastnost Neutrální řízení
  • RST-V Shadow: Do popisu tohoto vozidla byla přidána vlastnost neutrálního řízení
  • RST-V Shadow: Z popisu tohoto vozidla bylo odstraněno Pokročilé hydraulické odpružení
  • Scorpion 90: Opraven problém, při kterém vypnutí omezení kamery depresí zbraně vedlo k tomu, že v režimu první osoby nebylo možné zbraně zaměřit vertikálně
  • T-15 Armata: Snížena čelní deprese děla z -7,5 stupně na -6 stupňů.
  • T-15 Armata: Opraven problém, kdy instalace modulu automatického nabíječe zdvojnásobovala hodnotu poškození za minutu v uživatelském rozhraní
  • T-72A: Snížena tloušťka pancíře horní části spodní čelní desky z 240 mm na 190 mm
  • T-72M1: Snížena tloušťka pancíře horní části spodního čelního plátu z 240 mm na 190 mm
  • T-72B: Opravena hodnota zrychlení motoru v uživatelském rozhraní garáže tak, aby odpovídala skutečným hodnotám
  • T-90A Burlak: Změněno poškození střelou kulometu ráže 12,7mm z 8 na 15 bodů
  • T-90A Burlak: Přepnutí z hlavní zbraně na kulomet nyní trvá 0,5 s
  • Type 10: Upraven způsob, jakým toto vozidlo zrychluje při couvání
  • Type 16 MCV: Upravena cena modulu Pneumatik odolných proti průstřelu a rozdíl byl kompenzován všem hráčům, kteří měli tento modul odemčený
  • Type 79: Opraveny hodnoty zrychlení vylepšeného motoru v uživatelském rozhraní garáže tak, aby odpovídaly těm skutečným
  • Type 90: Zvýšena maximální kapacita munice na 43 nábojů
  • Type 90: Zvýšena maximální rychlost na 73 km/h
  • Type 90: Zvýšena maximální rychlost při couvání na 32 km/h
  • VBL INGWE? Opraven vzhled raketometu tohoto vozidla
  • VCAC Mephisto: Odstraněno částečné nabíjení zásobníků z tohoto vozidla
  • VCAC Mephisto: Opravena animace nabíjení při střelbě vzad
  • Wiesel TOW: Opraven popis střely TOW, nyní je její název všude stejný (BGM-71A)

Úpravy map

  • Ghost Field: Opravili jsme velké množství problémů na mapě Ghost Field. Upozorňujeme, že tyto změny se týkají také map pro PvE, které jako základ používají Ghost Field (Snake Bite, Albatross, Umbrella).
  • River Point: Opraven vzhled základny
  • Roughneck: Opraven kolizní model potrubí
  • Roughneck: Opraveno několik kolizních modelů aut
  • Ghost Field, Grindelwald: Opraveny lokalizační řetězce bombardérů
  • Grindelwald: Opraven problém, kdy na vás nepřátelské pillboxy za určitých okolností nestřílely

Speciální operace

  • V této aktualizaci je přidána nová speciální operace zvaná Hladomor spolu s několika achivementy
  • Kromě toho se změnil i vzhled garáže, aby odpovídal nové speciální operaci
  • Speciální operace „War“: Přidán nový zvuk pro vlak jedoucí po vodě
  • Raiding Party: Opraveno osvětlení této mapy, aby nebylo tak otravné
  • Scorpio: Opravena řada kolizních modelů aut
  • Black Sea Incursion, mise 4: Dveře pevnosti již nelze zničit naražením
  • Moscow Calling, mise 4: Sníženo množství vln vozidel AI útočících na válečnou loď a prodloužena doba mezi nimi
  • Moscow Calling, mise 4: Upraveno složení útočných vln AI vozidel útočících na válečnou loď, aby se s nimi dalo lépe bojovat
  • Moscow Calling, mise 4: Raketomety jsou nyní napadány pouze dvakrát místo třikrát
  • Moscow Calling, mise 4: Snížena obtížnost AI vozidel útočících na druhý konvoj
  • Spirithaven, mise 3: Snížena pravděpodobnost výskytu silných AI vozidel, která mají vyšší úroveň než váš tým
  • Spirithaven, mise 4: Snížena pravděpodobnost výskytu silných AI vozidel, která mají vyšší úroveň než váš tým
  • Spirithaven, mise 4: Snížena obtížnost AI vozidel útočících na Magnuse Holtera

Změny v AI

  • Dosah dohledu odstřelovače se snížil ze 400 na 250 metrů
  • Kamufláž odstřelovače snížena z 0,8 na 0,5
  • Odstřelovači AI nyní střílejí ve stoje
  • Dosah dohledu AT Troopera snížen z 255 na 170 metrů
  • Maskování AT Troopera sníženo z 0,6 na 0,35
  • Dosah dohledu minometného vojáka snížen ze 175 na 170 metrů
  • Kamufláž minometných jednotek snížena z 0,4 na 0,35
  • Dosah minometu snížen z 350 m na 200 m
  • Do fondu AI vozidel byly vráceny stroje K21 a AS21
  • Z fondu AI vozidel byl odstraněn Bradley AAWS-H

Obecné změny

  • Do uživatelského rozhraní hry byly přidány nové značky zásahů (ve výchozím nastavení jsou vypnuté)
  • Změněna ikona dovednosti Tank Rage u Alisy Korhonenové
  • Přidán správný režim názvů pro výsledky zápasů Realistických bitev
  • Optimalizován ukazatel maskování prostředí v uživatelském rozhraní bitvy
  • Optimalizován proces načítání značek AI vozidel
  • Přidáno pozadí do zpráv bojového chatu
  • Hodnoty kamufláže se již nezobrazují v uživatelském rozhraní realistických bitev
  • Opraven problém, kdy se nepřátelské vozidlo mohlo při spatření objevit na nesprávném místě
  • Opraven problém, při kterém mohly ATGM letící shora zaměřit mechanizovanou pěchotu
  • Opraven problém, kdy se při zničení nepřátelského pillboxu nezrušil zámek ATGM
  • Opravena kamufláž nepřátelského poručíka ve výukové misi
  • Opraven problém, kdy se při změně avatara přátelům stále zobrazoval ten starý
  • Opraven problém, kdy se vizuální efekty prachu odlétávajícího od kol mohly objevit pod vodou
  • Opraven problém, kdy se zničený model kola nadále otáčel
  • Opravena řada drobných problémů se zvukem
  • Opraveno několik problémů způsobujících pády hry

Zdroj: https://aw.my.games/en/news/general/maintenance-update-036

3 komentáře

    • Lolita on 8. 6. 2021 at 4:05
    • Reakce

    Yeeeees, další článek!

    • Petr on 8. 6. 2021 at 14:30
    • Reakce

    Ahoj,
    nechci ti to tady zaneřádit tím svinstvem jako je hra Wot. Tudiž zkráceně, kdysi ses zmínil , že bys uvítal moderní tanky
    ve wotku..na konzolích již existují a je to HNUS ! Typický Wargaming… výdělky cca 15-30 000…tanky a vybavení
    stojí miliony stříbrných, premiová munice , era nemá význam- jen na ozdobu. Na konzolích hrávalo od 5000 -xbox,
    8000 -ps4,5-max počet hráčů- nyní už to není vidět. Moderní tanky se hrají odděleně a podle úniku , tak tu modernu
    maximálně hraje 150 – 250 lidí současně .

      • Lolita on 8. 6. 2021 at 17:27
      • Reakce

      Zase nepřeháněj, tak zlý to není.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.